۰

بهره‌مندی بیش از 1500 نفر از تسهیلات قرض‌الحسنه بسیج سازندگی در سیستان و بلوچستان

مسؤول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در این استان یک‌هزار و 585 نفر تسهیلات قرض الحسنه به ارزش 130 میلیارد ریال دریافت کردند.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، علی اکبر جعفری اظهار کرد: در راستای تولید و اشتغال و افزایش تولید خانگی و پایین آوردن هزینه‎های تولید در سال 94، تعداد یک‌هزار و 921 نفر از بسیجیان سراسر استان توسط نواحی بسیج سازندگی استان به بانک معرفی شدند.
مسوؤل بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: از این تعداد یک‌هزار و 585 نفر به ارزش 130 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد دریافت کردند.
وی بیان داشت: با هدف گذاری صورت گرفته از طریق بازار و سایت فروش در فضای مجازی و ایجاد نمایشگاه‎های فصلی فروش محصولات اقتصاد مقاومتی از طریق ارتباط بین این بخش با اصناف و همچنین بازریابی خارجی با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی عمده اقلام تولیدی به فروش می‎رسد.
جعفری عرصه‎های اقتصاد مقاومتی را پرورش ماهی، دام سنگین، دام سبک، مرغ بومی، بلدرچین، بوقلمون، سایر ماکیان، شتر مرغ، زنبور عسل، قارچ، زعفران، گلخانه، اصلاح باغات و داربستی کردن، علوفه هیدرو پوتیک،گیاهان دارویی، صنایع دستی و صنایع تبدلی در سال 94 عنوان کرد.
وی گفت: در عرصه‎های فوق یک‌هزار و 585 نفر به صورت مستقیم و 2 هزار و 229 نفر به صورت غیرمستقیم در سیستان و بلوچستان مشغول به کار شدند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 432463
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *