۰

خط ونشان جدی برای داعش/ سوریه وعراق را برای داعش به جهنم تبدیل می کنیم

بسیجیان گردان نهم امام حسین(ع) پلدختر در واکنش به جنایات گروه های تکفیری صهیونیستی در منطقه "خان طومان"،توان رزمی و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از بیان روز، پس از اتفاقات ناراحت کننده منطقه "خان طومان"سوریه و به شهادت رسیدن 13رزمنده ایرانی مدافع حرم ،امروز جوانان بسیجی گردان نهم امام حسین(ع) توان رزمی و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.
امروز جوانان بسیجی گردان نهم امام حسین(ع) با اراده ای مستحکم و گام هایی استوار ،کوبنده تر با حضور در اردوی یک روزه تالاب های پلدختر ،آمادگی و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

 پس از خباثت گروه های تکفیری صهیونیستی در "خان طومان"،بسیجیان با سردادن شعارهایی از قبیل  "هیهات من الذله" ،الله اکبر و "مرگ بر آمریکا" برای آمریکا و داعشی ها خط ونشان جدی کشیدند.
فرمانده گردان نهم امام حسین (ع) با تاکید بر اینکه بسیج در سوریه با استفاده از اهرم مقاومت به دفاع از مسلمانان مظلوم این کشور می پردازد عنوان کرد:متاسفانه در روزهای اخیر تعدادی از خانواده های مدافع حرم که اکثر آنها متعلق به استان مازندران بودند برای به شهادت رسیدن فرزندان خود ،داغدار شدند که ما این مصیبت ها را به آنها تسلیت می گوییم و از خداوند متعال برای آنها صبر جزیل خواستاریم.
گردان امام حسین (ع)
شاکرمی با تاکید بر اینکه آمریکا،داعش و هیچ مستکبری نمی تواند به ایران تجاوز کنند اضافه کرد:این کشورهای منفعت طلب و ظلم ستیز باید بدانند که ملت بسیجی ایران اسلامی بعنوان مشت محکمی بر دهان آنها خواهند زد.
وی تصریح کرد:نیروهای بسیجی گردان امام حسین (ع) پلدختر با تبعیت از فرامین رهبری این آمادگی را دارند که در صورت نیاز به مقابله با توطئه های دشمنان اسلام ونظام بپردازند.
گردان امام حسین (ع)
وی یادآور شد:در صورتی که بسیج وارد میدان شود ،سوریه وعراق برای آمریکایی ها و گروه های تکفیری ،صهیونیستی به جهنم تبدیل خواهد شد.
علی نصیری بسیجی گردان نهم امام حسین(ع) نیروهای تکفیری و داعشی در منطقه هستند و به حرم های مقدس ائمه اطهار (ع) حمله و شیعیان را قتل عامی می کنند .
گردان امام حسین (ع)
امروز وظیفه ماست که بعنوان یک بسیجی که همیشه برای دفاع از انقلاب و اسلام آماده است ،این پیام را برای استکبار خصوص آمریکایی ها داریم که "سوریه و عراق را برای داعش به جهنم تبدیل می کنیم" و آمریکا هم باید بداند که این توطئه شیطانی آنها راه به جایی نمی برد.
گردان امام حسین (ع)
وی بیان کرد:متاسفانه در روزهای اخیر به دلیل شهادت تعدادی از هموطنان رزمنده که در سوریه داشته ایم ،اعلام آمادگی می کنیم که حاضریم بعنوان مدافع حرم به سوریه وعراق اعزام شویم.
شهدای خان طومان
یکی از جوانان  بسیجی گردان نهم امام حسین(ع) پلدختر با اشاره به اینکه منتظر اذن رهبر انقلاب برای اعزام به سوریه هستیم عنوان کرد:امروز برخی از شیطان صفت های بی عقل با گذاشتن ریش بلند و بیان ذکر"محمد رسول الله(ص)"به دنبال توطئه اسلام ستیزی استکبار گروه های تکفیری صهیونیستی را بوجود آوردند.
گردان امام حسین (ع)
علیرضا قربانی بیان کرد:ایران بعنوان مدافع مظلوم پرچم مبارزه را در مقابل این گروهک های تروریستی در سوریه وعراق به دست گرفته وبا تقویت محور مقاومت به دنبال ریشه کنی ظلم در این مناطق است.
وی با اشاره به اینکه داعش دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی است تصریح کرد:دیدن تصاویر به شهادت رسیدن مدافعان حرم که اهل مازندان بودند و درشبکه های اجتماعی هم به صورت گسترده منتشر شد ،خون غیرت هر جوان ایرانی را به جوش آورده است.
گردان امام حسین (ع)
فریدون نصیری از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس هستم اخیرا از رسانه های شنیدیم تعدادی از هموطنان در سوریه به شهادت رسیدند که دل هر انسان آزاده ای این صحنه ها و نوع به شهادت رساندن این عزیزان به درد می آورد.
گردان امام حسین (ع)
وی با بیان اینکه همچنان همان جوان رزمنده دوران دفاع مقدس هستیم تصریح کرد:علی رغم اینکه برای اعزام به سوریه و برای پیوستن به مدافعان حرم ثبت نام کرده ام هنوز به ما چیزی اعلام نشده ولی برای حرکت به سوی خدا و رسیدن به درجه شهادت لحظه شماری می کنیم.
نصیری عنوان کرد:آمریکا و اسرائیل باید بداند که این آتش بازی در سوریه وعراق فقط دود آن به چشمان آنها خواهد رفت.
گردان امام حسین (ع)
این رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس بیان کرد:امروز گردان نهم امام حسین(ع) پلدختر دیار شهید و ایثار با شعار "مرگ بر داعش" و" مرگ بر آمریکا" ،آمادگی خود را در صورت اذن رهبری برای مقابله با گروه های تکفیری و صهیونیستی اعلام می کنند.
گردان امام حسین (ع)
سامان گنجی از بسیجیان گردان امام حسین (ع) پلدختر پیام ما به داعش این است که ما پشتیبان رهبری هستیم گفت:هر وقت و هر زمان که رهبر انقلاب دستور دهد با این سن کمی که دارم حاضرم به جبهه مقابله با داعش اعزام شوم.
گردان امام حسین (ع)
وی تصریح کرد:داعش از سلاح و چراغ سبز آمریکایی ها برای کشتار شیعیان و رزمندگان اسلام بوسیله گروه های تکفیری صهیونیستی استفاده می کند.
این بسیجی تاکید کرد:بسیجیان این آمادگی را دارند که آمریکا ،آل سعود،رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری صهیونیستی را برای همیشه به زباله دان تاریخ بفرست.
گردان امام حسین (ع)
یکی دیگر از بسیجیان گردان نهم امام حسین (ع) پلدختر با اشاره به اینکه امروز ملت ایران از دست جنایات داعش در سوریه وعراق ناراحت هستند افزود:وقتی داعش در عملیاتی غیرمنتظره که در حالت آتش بس هم بوده به نیروهای رزمنده مدافع حرم در منطقه "خان طومان"کمین می زنند و آنها را به شهادت می رسند این اوج خباثت این گروه های تکفیری صهیونیستی را می رساند.
گردان امام حسین (ع)
علیرضا بهاروند تاکید کرد:جوان ایرانی همچنان پشت سر ولایت و رهبری آماده دفاع از کیان انقلاب اسلامی حتی خارج از مرزهای کشور در سوریه و عراق است.
*علی مرادی
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۱
کد مطلب: 432477
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *