۰
فرمانده سپاه خاش :

هفته بسیج بهانه‌ای برای نمایش توانمندی‌های مردم و بسیج است

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: هفته بسیج بهانه‌ای برای نمایش توانمندی‌های مردم و بسیج است
هفته بسیج بهانه‌ای برای نمایش توانمندی‌های مردم و بسیج است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، صبح امروز همزمان با قرار گرفتن در آستانه هفته بسیج فرمانده سپاه شهرستان خاش نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار کرد.

فرمانده سپاه شهرستان خاش ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد : بسیج یعنی عزم و اراده مردم در پیش برد اهداف والای انقلاب و نظام.

سردار مالدار عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون بسیج یکی از کلیدی‌ترین ارگان‌های کشور بویژه در ۸ سال جنگ تحمیلی بوده که می‌توان گفت بی‌شک دفاع مقدس با جان فشانی بسیجیان به ثمر رسید.

مالدار بیان کرد: ما ملت ایران دوران‌های زیادی را پشت سرگذاشته‌ایم که با تعامل و همدلی آحاد جامعه در قالب بسیج توانسته‌ایم تاکنون پیشتاز در تمامی عرصه‌ها باشیم.

وی ادامه داد: هفته بسیج بهانه‌ای برای نمایش توانمندی‌های مردم است.

مالدار تصریح کرد: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم و طرح اعتلای بسیج که به تأیید رهبری رسیده است اهم برنامه‌ها براساس آن اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه خاش تشکیل محلات اسلامی با استفاده از ظرفیت آحاد مردم در محلات را یکی از برنامه‌های مهم در بیانیه گام دوم خواند و گفت: برنامه‌های هفته بسیج امسال براساس سند راهبردی بسیج در سطوح مختلف قابل اجراست.

وی برنامه‌های هفته پیش رو را ۱۹۰ برنامه عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ها در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و ناحیه سپاه اجرا خواهد شد.

مالدار بیان کرد: از این مجموعه ۱۲ برنامه قبل از هفته بسیج اجرا شده است و ۱۳۴ عنوان در روز شمار این هفته برگزار و ۴۴ برنامه نیز در طول این هفته اجرا خواهد شد.

وی اهم برنامه‌های این هفته را تجمع ۵ آذر، اهدای ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان، برنامه‌های ورزشی (بومی محلی، دوچرخه سواری، همایش پیاده روی و... )، یادواره شهدا، یادواره شهید لکزایی، سرکشی از خانواده معظم شهدا و..... بیان کرد.

سردار مالدار خاطر نشان کرد: همایش سران طوایف، دیدار با ائمه جمعه و جماعت، میز خدمت در ادارات و... از دیگر برنامه‌های مهم این هفته می‌باشد.

وی تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های سازندگی، طرح نذر ظهور، ارائه ۴۴ خدمت درسطح پایگاه‌ها، اجرای رزمایش خدمت اصناف به نیابت از حاج اسماعیل رضایی، اعزام تیم‌های جهادی به مناطق محروم، افتتاح جشنواره ورزشی و.... نیز از دیگر عنوان برنامه‌ها این هفته می‌باشد.لازم به ذکر است: فرمانده سپاه شهرستان شعار هفته بسیج را ، بسیج‌ امید ملت ایران است عنوان کرد.


انتهای خبر/
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 453493
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *