۰

لزوم همکاری ادارات با امدادگران و جوانان هلال احمر

فرماندار سراوان بر همکاری ادارات با جمعیت هلال احمر در راستای بهتر برگزار شدن اقدامات بشر دوستانه این مجموعه تاکید کرد.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به مناسبت هفته هلال احمر و صلیب سرخ جهانی امدادگران و نجاتگران شهرستان سراوان با فرماندار و مسؤولان استانی دیدار کردند.
فرماندار سراوان در این دیدار ضمن تبریک هفته هلال احمر خدمت افراد عرصه خدمت و تلاش، با بیان آیات قرآنی کار و تلاش و زحمات نیروهای هلال احمر و جوانان را هدفی اخروی عنوان کرد و آن را فراتر از انگیزه‎های دنیوی برشمرد.
درویش نارویی افزود: قدم نهادن جوانان و امدادگران را در این مسیر بشر دوستانه مهم ارزیابی کرد و گفت: کار امداد و نجات خیلی وسیع، لذت بخش و سخت است.
وی دلدادگی، ایثار و در رأس آن اخلاق، اطلاع رسانی و آموزش و انسان دوستی، صلح، ایمان و باور به کار را از ویژگی‎های بارز امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر بیان کرد که ضمانت مهمی نزد خداوند در آخرت هستند.
فرماندار سراوان از امدادگران و جوانان هلال احمر به عنوان مردان حادثه یاد کرد که با آسیب‌های جدی همچون تصادفات، سیل و زلزله پیشتازان امر خدمات رسانی هستند.
درویش نارویی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه این قشر از جامعه، بر هماهنگی و برنامه‎ریزی تمامی دستگاه‌های اجرایی برای بهتر اجرایی کردن برنامه‌های هفته هلال احمر و صلیب سرخ جهانی تأکید کرد.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 432680
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *