۰

هاشمی چه میخواهد؟

به نظر می رسد ،ایشان سالهاست با تهدیدات علنی و مخفی و با سیاستهایش ،سعی نموده است ،با فشار بر نظام و ارکان ان ،از طریق تهدیداتی مانند این سخنان ،حق السکوت بگیرد.....
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، به نقل از صبح محلات، وبلاگ انعکاس در مطلبی نوشت؛ سخنان اخیر برخی سران کشور در خصوص رد صلاحیت سید حسن خمینی از زوایای مختلف قابل بررسی است.
اولین چیزی که باید بر ان تاکید شود این است که  این حرفها از روی نادانی و عدم اگاهی گفته نشده است و عالیجنابان بهتر از هر کسی دانای به موارد مطرح شده هستند.
ایشان خوب میدانند نسبت با امام ،به عنوان مقام ولایت،نسبت خونی نیست،حتی نسبت جاو مکانی هم نیست که بگوییم فلانی دست راست امام مینشسته ....نسبت با امام نسبت ایدیولوژیکی است،یعنی هر کس با راه امام ارتباط برقرار نماید و مبانی فکری امام را داشته باشد ،فرزند روح الله است خواه نسبت خونی داشته یا نداشته باشد،خواه دست راست امام نشسته یا ننشسته باشد ،حتی خواه در زمان حیات امام بوده یا نبوده باشد ،با این حساب شیخ زکزاکی افریقایی ، فرزند امام است و سید حسن نصرالله عرب هم قوم و خویشی فکری با امام دارد.
ایشان خوب میدانند که امام خود را طلبکار کسی نمیدانست و بلکه بدهکار مردم می  دانست ،ایشان مردم را ارباب خطاب میکرد و خود را خدمتکار ،پس امامی که سرتاسر زندگی اش با خدا معامله کرده و طرف حسابش خدا بوده ،نه تنها کسی را بدهکار نمیدانست بلکه یک نوع حس بدهکاری به مردم را در مسوولین بیدار میکرد ...
ایشان خوب میدانند همان امامی که دم از بدهی اش میزند ،شورای نگهبان را فصل الخطاب میدانست و تعبیرات عجیبی در مورد مخالفان شورای نگهبان مینمودند ،از جمله مفسدالارض بودن کسی که مخالفت کند با احکامش ..
ایشان خوب میدانند که گفتن چنین حرفهایی ،فقط مصرف خارجی و منافقین و وهابی ها و غربی ها دارد و انها را به جان و مال و ناموس مردمی که دایما دم از انها میزند ،تحریص میکند واین با توجه به وضعیت منطقه ،به سود مردم نیست و ممکن است امنیت مردم را به خطر بیاندازد
ایشان همچنین خوب میداند ،امام تابع قانون بود و در تمام عمر شریفش ،قانونمدار بود و اگر امروز بودند ،قانون را حتی اگر در نظر فقیهی چون ایشان ضعیف می بود ،میپذیرفت.
اما  با دانستن اینها ،چرا این سخنان را میفرمایند؟
به نظر می رسد ،ایشان سالهاست با تهدیدات علنی و مخفی و با سیاستهایش ،سعی نموده است ،با فشار بر نظام و ارکان ان ،از طریق تهدیداتی مانند این سخنان ،حق السکوت بگیرد.....
اما باید گفت نظامی که به امریکا باج نداده ،هرگز اهل باج دادن به شخص یا اشخاصی در داخل نیست ،انچه که در سالهای اخیر در مورد هاشمی از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ،انجام شده ،به دو دلیل بوده ،اول انکه فرصتی به مردم  داده شود تا چهره و منش واقعی ایشان را بشناسند ،دوم اینکه به هر حال ایشان تلاشهای زیادی برای انقلاب کرده است و حرمتش حفظ شود.
اما متاسفانه انگار امر بر ایشان مشتبه شده است و برداشت اشتباهی از این برخوردها کرده اند ...
جهت یاداوری باید گفته شود که به لطف الهی ،فتنه 88 ،انقلاب را در مقابل تندترین جریانها و حوادث بیمه کرد و همه باید بدانند ،تکرار اینگونه فتنه انگیزیها ،نه دی دیگری خواهد افرید که اینبار ،موجهایش همه را خواهد برد ..
انتهای پیام/
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 432917
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *