۰

ایندیپندنت: 55 درصد از مردم انگلیس خواستار خروج از اتحادیه اروپا هستند

تازه‌ترین نظرسنجی‌ها حکایت از آن دارد که 55 درصد از مردم انگلستان خواستار خروج از اتحادیه اروپا و 45 درصد دیگر خواستار باقی ماندن در این اتحادیه هستند.
ایندیپندنت: 55 درصد از مردم انگلیس خواستار خروج از اتحادیه اروپا هستند
به گزارش سرویس بين المللي تفتان ما، نتایج موسسه‌ نظرسنجی «او آر بی» که برای روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» صورت گرفته نشان می‌دهد که 55 درصد از مردم انگلستان خواستار خروج از اتحادیه اروپا هستند و 45 درصد از آن‌ها خواستار باقی ماندن در این اتحادیه می‌باشند.
نتایج این نظرسنجی که در خصوص رویکرد مردم انگلیس در زمینه خروج از اتحادیه اروپا انجام گرفته است، بزرگترین پیشتازی کمپین به اصطلاح «خروج بریتانیا» (Brexit)  از زمان آغاز مجموعه نظرسنجی‌ها در این رابطه در یک سال قبل به حساب می آید.
با اینحال، کمپین «به خروج رأی دهید» (Vote Leave) محتاطانه‌تر واکنش نشان داده و در توییتر اعلام کرد: «ما به نظرسنجی آنلاین «او آر بی» اعتقادی نداریم، داده‌های ما نشان می‌دهد که نظرات 50 به 50 نزدیک‌تر است».
سایت شرط‌بندی «لادبروکس» اعلام کرد که موسسه نظرسنجی «او آر بی» موجب شد تا شرط خروج بریتانیا را از 4/11 به 4/9 کاهش دهد.
سخنگوی لادبروکس ادامه داد: «از زمانیکه شرط‌بندی در این زمینه را آغاز کردیم، 80 درصد پولی که گرفتیم برای "باقی ماندن" (در اتحادیه اروپا) بوده است. این شبیه به هر بازار دیگر بوده است، این پول بازار را تکان می‌دهد.»
طبق این گزارش، تصمیم انگلیس درباره خروج یا ماندن در اتحادیه اروپا، پیامدهایی برای سیاست، اقتصاد، تجارت، دفاع و مهاجرت در انگلیس و باقی اتحادیه اروپا دارد.
روز شنبه (دیروز)، گروهی از برجسته‌ترین دانشمندان انگلستان کمپین باقی ماندن انگلستان در اتحادیه اروپا را تأیید کردند و اعلام کردند که خروج از اتحادیه اروپا به تحقیقات آسیب وارد می‌کند.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 433083
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *