۰
گزارش تفتان ما تب تقاضاي آش و شعله زرد در بازار رمضان؛

بازار داغ فروش آش و شعله زرد در خیابان های شهرستان خاش/ همه در ماه رمضان آش‌فروش می‌شوند + تصاوير

با شروع ماه مبارک رمضان بسیاری از طباخی ها و مغازه هاي شهرستان خاش به پخت آش، سوپ، حلیم و شله زرد رو آورده که این امر با نزدیکی به لحظات افطار و با استقبال روزه داران؛ زیبایی شهر را دو چندان می کند.
بازار داغ فروش آش و شعله زرد در خیابان های شهرستان خاش/ همه در ماه رمضان آش‌فروش می‌شوند + تصاوير
به گزارش تفتان ما،  رمضان از همه نظر ماه با برکتی است و بر خلاف روزهای عادی در آن جنب و جوش زیاد بوده و مردم با نشاط خاصی ماه رمضان را سپری می‌کنند به طوری که پس از پایان آن نیز همچنان سرخوش از این ماه می‌شوند.
 
ماه رمضان که می‌شود شهرستان خاش حال و هوای دیگری پیدا می‌کند و فضا پر از عطر گلاب و بوی خوش می‌شود و انسان از آن لذت می‌برد و همه جا بساط آش و حلیم و زولبیا و بامیه پهن می‌شود.
 
با آغاز ماه مبارک رمضان به واسطه روزه‌داری مؤمنان بازار خرید مایحتاج مردم از قبیل خرما، مرغ و دیگر مواد خوراکی داغ شده و حتی بازارهای جدیدتری مانند بازار فروش حلیم، آش و شعله زرد زولبیا و بامیه نیز پا می‌گیرد.
 
آش شله‌قلمکار نیز یکی از آش‌های پرطرفدار در بین مردم خاش است که مردم این شهرستان در روزهای عادی برای ادای نذر به حضرت زهرا(س) آن را بار می‌گذارند و بین همسایه‌ها و نیازمندان تقسیم می‌کنند.
 
این آش در ماه مبارک رمضان خواهان زیادی دارد و به همین دلیل بیشتر مغازه‌ها اقدام به توزیع آش شله‌قلمکار و شعله زرد می‌کنند و از مغذی‏‌ترین و خوشمزه‏‌‌ترین آش‌های ایرانی است که در هر شهرستان با روش خاص خود طبخ می‌شود.
 
با شروع ماه مبارک رمضان بسیاری از طباخی ها و مغازه هاي شهرستان خاش به پخت آش، سوپ، حلیم و شله زرد رو آورده که این امر با نزدیکی به لحظات افطار و با استقبال روزه داران؛ زیبایی شهر را دو چندان می کند و طبق هماهنگی با وزارت بهداشت و اداره اماکن، امسال مغازه‌های غیر از عاملان فروش حلیم و آش که این مواد غذایی را بفروشند، ظرف ۲۴ ساعت پلمب خواهند شد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 433743
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *