۰
صبح دیروز صورت گرفت؛

نقص فنی در موتور هواپیما مسافران را 5 ساعت معطل کرد/ ماجرای جالب پرواز 4090 مشهد - تهران+ تصاویر

از قرار معلوم هواپیما باید راس ساعت مقرر (6:30 صبح امروز) مشهد را به سمت تهران ترک می‌کرد، ولی مسافران راس ساعت 7 صبح با تاخیره اولیه نیم ساعت به سمت کابین هواپیما راهی شدند، ولی باز هم خبری از حرکت نبود، بنابر اعلام خدمه هواپیما مسافران به دلیل نقص فنی از هواپیما خارج شده و به سمت سالن انتظار راهی شدند.
نقص فنی در موتور هواپیما مسافران را 5 ساعت معطل کرد/ ماجرای جالب پرواز 4090 مشهد - تهران+ تصاویر
ساعت 6:30 صبح امروز پرواز 4090 شرکت هواپیمایی زاگرس که قرار بود از سمت مشهد مسافرانش را به تهران منتقل کند، با تاخیر چند ساعته و حاشیه های متعدد همراه شد.
از قرار معلوم هواپیما باید راس ساعت مقرر (6:30 صبح امروز) مشهد را به سمت تهران ترک می‌کرد، ولی مسافران راس ساعت 7 صبح با تاخیره اولیه نیم ساعت به سمت کابین هواپیما راهی شدند، ولی باز هم خبری از حرکت نبودو بنابر اعلام خدمه هواپیما مسافران به دلیل نقص فنی از هواپیما خارج شده و به سمت سالن انتظار راهی شدند.


در میان این آمد و رفت ها توسط مسافران درگیری با مسئولان فرودگاه و خدمه شرکت هواپیمایی زاگرس بالا گرفت تا جایی که برخی از مسافران اقدام به لغو پرواز خود کردند تا از شرکت های مسافربری دیگری بلیط تهیه کرده و به سفر خود ادامه دهند، ولی در این میان شرکت های مسافربری از قبیل آتا و ماهان نیز از فرصت استفاده کرده و در ظرف چند دقیقه قیمت بلیط های خود را افزایش دادند و به جای خدمت رسانی به مسافران سرگردان به فکر سود جیب خود افتادند؛ تمامی این عوامل دست در دست هم گذاشتند و موجب معطلی مسافران شدند.
بعد از کش و قوس های فراوان از طریق کانتر فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به مسافران مشهد- تهران پرواز4090 شرکت هواپیمایی زاگرس اعلام شد، تا راس ساعت 9:30 به سمت کابین هواپیما راهی شوند و آن ها نیز راهی کابین هواپیما شده و در صندلی های مربوط خود نشستند، اما مجددا پرواز با تاخیر مواجه شد و مسافران که دیگر انتظار تاخیر را نداشتند با خدمه هواپیما درگیر شدند و تقاضای خروج از کابین هواپیما را کردند که این امر با مخالفت خدمه مواجه شد و اجازه خروج هیچ یک از مسافران به خارج هواپیما داده نشد.
در نهایت بعد از درگیری های فراوان میان مسافران و شرکت هواپیمایی زاگرس و معطلی حدود پنچ ساعته مسافران هواپیما ساعت 11:30 فرودگاه هاشمی نژاد مشهد را به سمت تهران ترک کرد.



 
انتهای پیام/راه دانا
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 433838
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *