۰

کلنگ توسعه سیستان برای چهارمین بار بر هوا ماند/ «وزیر صنعت» کجایی؟!

اینبار نقص فنی هواپیما سبب شد‌ وزیر صنعت، معدن تجارت برای چهارمین‌بار به سیستان و بلوچستان نرسد و همچنان کلنگ پروژه‌ کارخانه لاستیک که توسعه و اشتغال مردم سیستان را به دنبال دارد، در هوا بماند.
کلنگ توسعه سیستان برای چهارمین بار بر هوا ماند/ «وزیر صنعت» کجایی؟!
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، پرواز چارتر نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن تجارت ساعت 7.33 دقیقه از فرودگاه تهران به مقصد زاهدان حرکت کرد اما به دلیل نقص فنی به مبدا بازگشت.
محمدرضا نعمت‌زاده قرار بود برای افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در منطقه سیستان امروز وارد سیستان و بلوچستان شود که لغو این پرواز سبب شد برای چهارمین بار کلنگ کارخانه لاستیک بر هوا بماند و امید مردم سیستان ناامید شود.
گفتنی است، سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به سیستان و بلوچستان آنهم در یک روز قبل از انتخابات در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفته بود به طوری که در برخی از پایگاه‌های محلی نیز رسانه‌ها به نقد این سفر پرداخته‌اند.
حال باید دید نقص فنی این هواپیما وعده‌های کدام کاندیداها را به شعار تبدیل کرد.
با توجه به شرایط خاص منطقه سیستان کلنگ‌زنی و راه‌اندازی کارخانه‎های تولیدی از جمله کارخانه لاستیک می‎تواند گامی در راستای توسعه و آبادانی و اشتغال به کار مردم سیستان شود که این طور که معلوم است کلنگ‌زنی آنها بدون وزیر انجام نخواهد شد و از شانس کم مردم سیستان سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت هم به دلایل مختلف هر بار لغو می‌شود و امروز هم نقص فنی هواپیما وزیر صنعت، معدن و تجارت را به سیستان نرساند.
انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 427664
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *