۰
پرونده جام رمضان بسته شد؛

وداع مسابقات فوتسال جام رمضان با ماه صیام در شهرستان خاش/ مسابقات فوتسال جام رمضان به خط پایان رسید

با وداع مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان خاش تیم فوتسال پيامبر اعظم(ص) قهرمان این دوره از مسابقات شد و کاپ قهرمانی را از آن خود کرد و پرونده اين مسابقات تا ماه رمضان سال آينده بسته شد.
وداع مسابقات فوتسال جام رمضان با ماه صیام در شهرستان خاش/ مسابقات فوتسال جام رمضان به خط پایان رسید
به گزارش تفتان ما، برنامه ريزان و تصميم گيرندگان مسائل ورزشي از جاذبه هاي غني و سرشار ورزش و مسابقات پرشور ورزشی بهره می برند و با برگزاری مسابقات ورزشی شادی و نشاط را در جامعه نهادینه کرده اند و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را پر می کنند تا شاید از این راه بتوانند از انحراف جوانان پر جنب و جوش و پر انرژی در جامعه جلوگیری کنند.
 
از مهمترین عواملی که در رشد و تعالی انسان نقش مهمی دارد، عافیت و سلامت است که هر از گاهی گوهرگران بهای سلامتی از زندگی انسان رخت بر می بندد، مرکب راهور زندگی قدرت پیمودن راه سعادت و کمال را نخواهد داشت از اینرو باید اعتراف کرد که بخش زیادی از سلامتی و شادابی در سایه ورزش کردن به دست می آید.
 
ماه رمضان یکی از ماه های است که علاوه بر انجام دادن اعمال و فریضه الهی روزه داری و تمایل به حضور در نماز جمعه و جماعات، صله رحم، دادن نذری، توجه به ایتام و فقرا و حتی کاهش آمار و ارقام جرم و جنایات را می توان از برکات و فیوضات این ماه عزیز دانست.
 
انجام فرایض دینی و عبادی همانند روزه و نماز که ابزار تقرب الهی است زمانی حاصل می شود که بدن ما سالم باشد و وقتی بدن سلامتی و نشاط دارد که ورزش را در دستور کار روزانه خود قرار دهیم.
 
با آمدن ماه مبارک رمضان برگزاری مسابقات حرفه ای رنگ می بازد و جای خود را به مسابقاتی با عنوان همین ماه می دهد” جام رمضان”، مسابقاتی که هر چند در بعضی از رشته های یک شبه آغاز و به خط پایان می رسند اما در برخی از رشته ها چون فوتسال و والیبال از رقابت های رسمی و مهم هم با اهمیت تر هیجانی که علاقه مندان زیادی را وارد این میدان می کند تا برای ساعت های پس از افطارشان برنامه ای منسجم و منظم داشته باشند.

بدون شک می توان گفت برگزاری رقابت های فوتسال جام رمضان شهر و روستا امسال همچون سالهای اخیر در شب های ماه مبارک رمضان شور و نشاط خاصی علاقه مندان و تماشاگران به این ورزش در خاش ایجاده کرده است.
 
این جام در روستاها و بخش های تابعه این شهرستان با حضور تماشاگران و علاقه مندان به فوتسال و والیبال از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است و در مقایسه با سایر رشته ها پرطرفدارترین رشته محسوب می شود.
 
* تیم فوتسال پیامبر اعظم(ص) قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان شهر خاش شد
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش در حاشیه برگزاری مسابقات فینال فوتسال جام رمضان شهر خاش، در گفت و گو با خبرنگار ما  با بيان اينكه همزمان با حلول ماه مبارک رمضان مسابقات ورزشی متعددی را برای شهروندان خاشی برگزار شده است، اظهار كرد: مسابقات فوتسال جام رمضان شهر خاش با حضور 25 تیم و 300 ورزشكار از ادارات، موسسات و اصناف با نام جام" یادواره مرحوم نورمحمد رحمانی پیشکسوت فوتبال استان"  از اول ماه مبارک رمضان با 56 ديدار و 211 گل از خط به مدت یکماه در سالن ورزشی شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.
 
عبدالغفور قلندرزهی با بيان اينكه بازی فینال مسابقات فوتسال جام رمضان بین تیم های پیامبر اعظم(ص) و باربري سرحد برگزار شد، گفت: پیامبر اعظم(ص) با نتيجه 2 بر صفر قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان شهر خاش شد و تیم باربري سرحد نایب قهرمان و تیم های اسماعیل آباد و اتحاد بلوچستان مشترکاً سوم شدند.
 
وي همچنين با اشاره به برگزاري مسابقات فوتسال جام رمضان در بخش هاي تابعه شهرستان خاش،  تصريح كرد: جام فوتسال روستایی شهرستان خاش در بخش نوک آباد، سالن ورزشی دهستان گوهرکوه با 9 تيم و بخش مركزي در سالن روستايي اسماعيل آباد با 8 تيم و در بخش ايرندگان سالن ورزشي ده رييس با 12 تيم در ايام ماه مبارك رمضان انجام شد.
 

 
وی افزود: بازی فینال روستایی بخش مرکزی بین تیمهای اسماعیل آباد و اتحاد نجف آباد برگزار شد، که تیم فوتسال اسماعیل آباد قهرمان و تیم اتحاد نجف آباد نايب قهرمان شد.
 
قلندرزهی بیان کرد: تيم وحدت عباس آباد مقام سوم را کسب کرد و اختتامیه این بازی ها با اهداء جوایز، لوح تقدیر و جام های قهرمانی در سالن ورزشی اسماعیل آباد انجام شد.
 
وی با اشاره به برگزاری فینال مسابقات در بخش نوك آباد، اذعان کرد: در بازی فینال روستایی بخش نوك آباد تیم فوتسال فاروق فهرمان و تيم هاي موتور شماره 9 و التحاد به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را كسب كردند.
 
قلندرزهی با اشاره به برگزاری فینال مسابقات در بخش ایرندگان، اذعان کرد: در بازی فینال روستایی بخش ایرندگان تیم فوتسال گنز فهرمان و تيم هاي هيتگر و هدگان به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را كسب كردند.
 

 
وي خاطرنشان كرد: هدف از برگزاری این مسابقات وحدت، همدلی، انس و مودت در میان جوانان در راستای تحکیم بنیه اعتقادی و معنوی آنان و ایجاد روحیه نشاط در بین جوانان روستایی است.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش اظهار کرد: ان شاالله با برگزاری نظیر این مسابقات در رشته های مختلف ورزشی دربین نوجوانان و جوانان به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای نهادینه کردن سه عامل اساسی:تحصیل، تهذیب ،ورزش جامعه عمل بپوشانیم.
انتهاي پيام/
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 433932
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *