۰
سیستان

بررسی موانع سرمایه‌گذاری اقتصادی در سیستان

رئیس دانشگاه زابل از بررسی موانع سرمایه‌گذاری اقتصادی در سیستان توسط محققان و پژوهشگران برای آسیب‌شناسی و ارائه راهکارهای لازم خبر داد.
بررسی موانع سرمایه‌گذاری اقتصادی در سیستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، موسی بهلولی افزود: کار بررسی موانع سرمایه‌گذاری اقتصادی در سیستان در دست اقدام است و در این راستا از محققان و پژوهشگران برای آسیب‌شناسی و ارائه راهکارهای لازم دعوت به عمل آمده است.
وی تصریح کرد: این شهرستان با داشتن ظرفیتهای مختلف کشاورزی و دامپروری و هم‌مرز بودن با دو کشور افغانستان و پاکستان، بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولید و صادرات دارد.
وی خاطرنشان کرد: احداث گلخانه‌های پلاستیکی، گلخانه تولید گل و گیاهان زینتی و ایجاد قلمستان و باغات انگور از جمله اقدام دانشگاه زابل در جهت ترویج کارآفرینی و رونق اقتصادی در منطقه است.
بهلولی خاطرنشان کرد: پروژه‌های زراعی و دامی این دانشگاه با هدف رفع مشکلات مردم، ارائه راهکارهای جدید و بهینه مطابق با شرایط منطقه در راستای تحقق رسالت این دانشگاه انجام می‌شود.
رئیس دانشگاه زابل با اشاره پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی ساختمان سازمان مرکزی این دانشگاه خاطرنشان کرد: کلنگ ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه زابل واقع در سایت جدید از سال گذشته با زیر بنای ۳۰۰۰ متر مربع بر زمین زده شد.
انتهای پیام/خبرگزاری جوان
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 434086
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *