۰
امام جمعه اهل سنت مسجد نور حیدر آباد خاش:

اطاعت از فرامین مقام معظم رهبري ضامن وحدت و صلابت انقلاب است/ جنگ امروز؛ جنگ نرم از طريق سلاح فضاي مجازي است

امام جمعه اهل سنت مسجد نور حیدر آباد شهرستان خاش گفت: اطاعت از فرامین مقام معظم رهبري ضامن وحدت و صلابت انقلاب و اين اطاعت پذيري وظيفه تمام اقشار جامعه است.
اطاعت از فرامین مقام معظم رهبري ضامن وحدت و صلابت انقلاب است/ جنگ امروز؛  جنگ نرم از طريق سلاح فضاي مجازي است
به گزارش تفتان ما، مولوي عبدالواحد يادگاري در نشست نهضت روشنگري بسيجيان، با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص انقلابي بودن و انقلابي ماندن و خدمت گذاري مسئولان به مردم، اظهار كرد: رهبر انقلاب در تمامي برهه هاي انقلاب همواره دلسوز مردم بودند و مردم و مسئولین موظف به عمل کردن به دستورات ايشان هستند و مردم و مسئولان باید همواره بيانات رهبر انقلاب را در زندگي روزمره خود سرلوحه كار قراردهيد.
 
وي بيان كرد: ما باید از فرامین ارزشمند رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی و شیوه‌های مقابله با آن تبعیت و آن را به مرحله عمل بیاوریم.
 
مولوي يادگاري تصريح كرد: صرفه‌جویی در کارها معنای آن نخوردن و نیاشامیدن نیست؛ بلکه معنای اصلی آن درست مصرف کردن و درست به کاربستن و بجا استفاده کردن است.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد نور حیدر آباد شهرستان خاش با اشاره به مذاكرات و برجام، اذعان كرد: اگر آمریکا به وعده های خود در مسئله برجام عمل نکند ما هم زیربار نمیرویم و طبق فرمايش رهبر انقلاب برجام را آتش خواهيم زد.
 

 
وي گفت: جوانان ایران اسلامی همواره با توليدات داخلي به تمام دنيا ثابت كرده اند كه ما ميتوانيم و علی رغم همه مشکلات به انرژی صلح آمیز هسته ای دست یابیم وحتی بالاتر از آنها گام برداریم و قرار بگیریم.
 
* هدف كشورهاي غربي، جلوگيري از دستيابي ايران به دانش هسته اي است
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش نيز در ادامه اين نشست، با اشاره به مذاكرات 1 + 5، اظهار كرد: کشورهای غربی با اعمال تحریم‌ها تلاش داشتند تا ایران را از دست‌یابی به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای محروم کنند، اما جوانان کشورمان با اتکا به توان داخلی موفقیت‌های بسیاری را رقم زدند و در این زمینه جهادی عمل کردند.
 
سرهنگ حسن فضلي با بيان اينكه به آمریکا اعتمادی نیست، گفت: عده ای از مسئولین پای مذاکرات رفتند و برجام را امضاء کردند ولي دشمنان و طرف مقابل عملا در اين مذاكرات هيچ يك از تعهدات خود را انجام ندادند.
 
وي با بيان اينكه آمريكا همواره در تمامي برهه هاي انقلاب دشمني خود را به اثبات رسانده است، خاطرنشان كرد: دشمنی آمریکا از بدو انقلاب از حمله طبس تا تحریم ها با مردم ایران آشکار بوده و عزم راسخ ملت و در رأس آن مقام معظم رهبری و مکمل آن ولایت مداری مردم سبب شکست آمریکا بوده است.
 
سرهنگ فضلي با بيان اينكه جمهوري اسلامي همواره در مقابل دشمني هاي استكبار جهاني ايستاده است، اذعان كرد: کشورهای غربی با اعمال تحریم‌ها تلاش داشتند تا ایران را از دست‌یابی به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای محروم کنند، اما جوانان کشورمان با اتکا به توان داخلی موفقیت‌های بسیاری را رقم زدند و در این زمینه جهادی عمل کردند
 
وي با تاكيد بر تحقق شعار سال، بيان كرد: اقتصاد مقاومتی یعنی اگر شما تحریم کنید ما خودمان میسازیم و  در هشت سال دفاع مقدس خودمان را به جهانیان ثابت کردیم.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش خاطرنشان كرد: تنها دورانی که هشت سال تمام دنیای کفر یک طرف  و ملت یک طرف بودند دوران دفاع مقدس بود و تنها دورانی بود که حتی یک میلیمتر از خاک کشور به بیگانگان داده نشد.
 

 
 
وي با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: دشمن امروز با هجمه های فرهنگی و تحریم های اقتصادی وارد میدان شده که باید بکوشیم و در انجام وظیفه و خدمت رسانی روز به روز باعث پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی و درنتیجه شکست دشمنان شویم.
 
سرهنگ فضلي ادامه داد: در جنگ نرم ديگر دشمن از خاكريز گذر نميكند تا ما متوجه حضور آن شويم، بلكه در اين جنگ دشمنان تمام سعي و تلاش خود را براي انحراف و دور كردن جوانان از مسائل ديني و ارزش هاي نظام شدند.
 
وي افزود: دشمنان براي انحراف جوانان خصوصاً گرفتار كردن آنها به موادمخدر هزينه هاي هنگفتي را پرداخت ميكنند كه بايد جوانان در اين جنگ با بصيرت و آگاهي وارد شوند و حيله و نيرنگ استكبار جهاني را به خودشان بازگردانند.
 
سرهنگ فضلي گفت: در جنگ نرم دشمنان به دنبال تخريب اصول دين هستند و ميخواهند دين و غيرت ديني را از مسلمانان بگيرند و آنها را از عبادت با پروردگار دور كنند.
 
وي با اشاره به ابزارهاي جنگ نرم، خاطرنشان كرد: يكي از مهمترين ابزارهاي دشمن، ماهواره است و دشمن هيچگاه دلسوز مسلمانان نبوده و با ماهواره به دنبال تخريب بنيان و اساس خانواده ها است.
 

 
وي گفت: ماهواره با راه اندازي شبکه های مذهبی به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی است و اين اقدامات دشمنان تنها از ترس و هراس گسترش اسلام در دنيا است.
 
سرهنگ فضلي با بيان اينكه دشمنان ميخواهند اسلام را وارونه و خشن جلوه دهند، اذعان كرد: دشمنان در طراحي جديد خود عليه مسلمانان، با اسلام ناب محمدی مقابله میکنند و سر اسلام را با تیغ اسلام میبرند.
 
وي اظهار كرد: دشمنان سه هدف انتخاب زبان انگليسي بعنوان زبان بين المللي، تعيين لباس انگليسي بعنوان لباس تمام مردم دنيا و گرفتن دين از مسلمانان را همواره دنبال ميكند اما مردم ايران به بصيرت و بيداري خود هرگز اجازه نخواهند داد تا دشمنان به اهداف شوم و پليد خود دست يابد.
 
گفتني است؛ نظير اين برنامه در حوزه امام حسين(ع) ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش با حضور مسئولين و جمع كثيري از بسيجيان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب: 434359
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *