۰
مدیر آموزش و پرورش خاش:

فرهنگيان خط مقدم مبارزه با جنگ نرم و شبيخون فرهنگي دشمنان هستند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش گفت: فرهنگيان خط مقدم مبارزه با جنگ نرم و شبيخون فرهنگي دشمنان هستند و معلمان در مدارس بايد دانش‌آموزان را با نحوه و روش‌های به‌كارگيری تهاجم نرم دشمن عليه كشورمان آگاه كنند.
فرهنگيان خط مقدم مبارزه با جنگ نرم و شبيخون فرهنگي دشمنان هستند
به گزارش تفتان ما، قاسم كوچكزايي در نشست بصیرتی بسیج فرهنگیان خاش با بيان اینکه بسیجیان، پاسداران ارزش های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هستند، اظهار كرد: برگزاری منظم جلسات حلقه های صالحین و نشست های بصیرتی،  برگزاری یادواره شهیدان فرهنگی و برگزاری نمایشگاه کتاب و شهدای فرهنگی از جمله اقدامات  بسیج فرهنگی شهرستان است.
 
وي با اشاره به نقش معلمان در جامعه، بیان کرد: امروز هدف دشمنان نظام و انقلاب نقد، تخریب و محدویت رهبری است و وظیفه اصلی ما و همه بسیجیان و بسیجیان فرهنگی این است که با بصیرت عمل کنیم و مدافع ارزشهای جامعه باشیم.
 
کوچکزایی خاطرنشان كرد: فرهنگیان به عنوان نخبگان جامعه باید جریان ساز باشند و با روشنگری و آگاه کردن افراد جامعه زمینه ورود افراد صالح، متخصص و متعهد جامعه  را فراهم سازند.
 
* تبعیت از ولایت و مقاومت در برابر دشمنان از ویژگی های مهم فرد بسیجی است
مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان خاش نیز در ادامه گزارشی از اقدامات فرهنگی در این حوزه اظهار كرد: تعهد داشتن به اسلام، تبعیت از ولایت، مقاومت در برابر دشمنان، خدمتگزاری بی منت به ملت  و تخصص علمی از شاخصها و ویژگی های مهم فرد بسیجی است.
 
سرگرد پاسدار مهدي روحی وجود ولایت فقیه را نعمتی بزرگ برای کشور دانست و ادامه داد: هر گاه در طول تاریخ بین امت و امام جدایی افتاده دشمنان صد در صد پیروز میدان بوده اند و ما باید قدر رهبری عزیز را دانسته و هر روز شکرگزار خداوند باشیم.
 
وی با اشاره به نقش فرهنگیان و معلمان در جنگ تحمیلی و تقدیم چهار هزار معلم و 36 هزار شهید در دوران هشت دفاع مقدس دین و قدرت ایمان، وجود نعمت رهبری، اطاعت بی چون و چرا از ولایت فقیه، وحدت و انسجام آحاد مردم ایران و بصیرت را عامل پیروزی ملت بزرگ ایران به تمام نقشه ها و شیطنت های دشمنان دانست.
 
دهمرده مسئول بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان خاش نیز در ادامه خصوص بصیرت افزایی و روشنگری حلقه صالحین سخنرانی كرد.
 
همچنين با حضور حجت الاسلام درويش زايي امام جماعت مسجد امام حسن مجتبي(ع) عباس آبد نشست حلقه های صالحین کانون بسیج فرهنگیان شهرستان خاش برگزار شد.
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۱
کد مطلب: 434373
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *