۰

توقف تانکر حامل بیش از ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سراوان

رئیس تعزیرات حکومتی سراوان گفت: برای مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران انتظامی شهرستان سیب و سوران در توقیف و بازرسی از یک تانکر سوخت 8300 لیتر نفتگاز قاچاق کشف و ضبط کردند و پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره ی تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان ارجاع داده شد.
توقف تانکر حامل بیش از ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سراوان
به گزارش سرویس سیستان و بلوچستانتفتان ما، رئیس تعزیرات حکومتی سراوان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران انتظامی شهرستان سیب و سوران در توقیف و بازرسی از یک تانکر سوخت ،8 هزار و سیصد لیتر نفتگاز قاچاق کشف و ضبط کردند که پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره ی تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان ارجاع داده شد.
عباس زاده محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه سیستان و بلوچستان ،عنوان کرد: ارزش سوخت نفتگاز قاچاق بیش از 113 میلیون بوده است.
وی افزود:شعبه ی ویژه ی رسیدگی به قاچاق کالا و ارز پس از احضار متهم و با توجه به عدم ارائه مدارک معتبر ، متهم را به پرداخت جریمه ی نقدی به همان مبلغ ارزش کالای مکشوفه و ضبط اموال قاچاق در حق دولت محکوم کرد.
این مسئول در ادامه اضافه کرد:همچنین ضابطین تعزیرات از یک خودروی دیگر 4500 لیتر نفتگاز قاچاق کشف کردند که برای راننده ی خودروی مذکور نیز بیش از 61 میلیون ریال جریمه نقدی در نظر گرفته شد.
رئیس تعزیرات حکومتی سراوان همچنین یاد آور شد:از یک خودروی تویوتا 400 کیلو برنج قاچاق کشف شد که طی حکمی از طرف شعبه ی ویژه ی رسیدگی به قاچاق کالا و ارز ، راننده ی خودروی به 12 میلیون 655 هزار ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

انتهاي پیام/ایسنا
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 434390
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *