۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

دستگیری 8 قاچاقچی بین‌المللی در سیستان و بلوچستان/ اشراف ناجا و سپاه بر مرزهای استان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری هشت قاچاقچی و شرور بین‌المللی در این استان خبر داد.
دستگیری 8 قاچاقچی بین‌المللی در سیستان و بلوچستان/ اشراف ناجا و سپاه بر مرزهای استان
به گزارش سرویس سیستان و بلوچستانتفتان ما،سردار حسین رحیمی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امسال یک شرور و قاچاقچی بین‌المللی مواد مخدر در استان دستگیر شد که تاکنون به جابه‌جایی 800 تن مواد مخدر اعتراف کرده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: این شرور از سال 71 شروع به فعالیت کرده و با باندهای بزرگ مواد مخدر ارتباط داشته است.
وی با اشاره به اینکه پلیس تمام تلاش خود را کرده تا از تحرکات دشمن جلوگیری کند، بیان کرد: 11 باند اصلی و بین‌المللی مواد مخدر با این شرور ارتباط داشتند و وی مواد مخدر را از افغانستان به پاکستان و از مرز سراوان وارد منطقه کرده و به عمق کشور انتقال می‌داد.
این مسؤول با بیان اینکه روند دستگیری دیگر اعضا نیز ادامه دارد، ادامه داد: تاکنون هشت نفر از سرشبکه‌ها این باند بین‌المللی در استان دستگیر شده‌اند.
افتتاح کلانتری ویژه رسیدگی به جرائم نقاط حاشیه‌نشین در زاهدان
سردار رحیمی با اشاره به اقدامات انجام شده برای امنیت حاشیه شهر زاهدان، افزود: به زودی کلانتری ویژه رسیدگی به جرائم حاشیه‌نشین‌ها و سکونتگاه‎های غیر رسمی در زاهدان افتتاح می‌شود.
وی گفت: با تعدادی از کارشناسان جلسات متعددی برگزار شده و گشت‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی در کنار هم حضور فعالتری در نقاط حاشیه‌نشین خواهند داشت.
وی در ادامه بر عزم همه دستگاه‌های متولی برای برخورد و مقابله با پدیده حاشیه‌نشینی تاکید کرد.
* راهبرد پلیس بر مبنای جامعه‌محوری تعریف شود
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس باید راهبرد خود را بر مبنای جامعه‌محوری تعریف و ترسیم کند و باید برنامه‌هایی برای ارائه خدمات اجتماعی پلیس تعریف شود، در واقع پلیس برنامه‌ای غیر از خدمتگزاری به جامعه ندارد و بالاترین افتخار ما در ناجا خدمتگزاری به مردم است.
این مسؤول ادامه داد: طی دو سال اخیر تمام تلاش ما ایجاد امنیت در شان مردم این استان بوده و در همان ابتدای کار با برنامه وارد شدیم.
وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون 9 نفر از قاچاقچیان و اشرار در درگیری با ماموران به هلاکت رسیده‌اند، گفت: همچنین گروهی در شهرستان سیب و سوران قصد اقدامات خرابکارانه به ویژه تله‌گذاری و بمب‌گذاری داشتند که دستگیر شدند.
اشراف ناجا و سپاه بر مرزهای سیستان و بلوچستان
سردار رحیمی بیان کرد: امروز ناجا و سپاه اشراف بسیار خوبی در مرزها دارند و تمامی اقدامات و تحرکات دشمن را تحت نظر داریم.
وی با بیان اینکه با پدیده قاچاق بدون اغماض برخورد می‌کنیم، گفت: برخورد با عاملان قاچاق کالا در اولویت قرار دارد و سمت و سوی مبارزه با قاچاق به سمت باندهای اصلی و مافیا در این زمینه سوق داده شده است.
این مسؤول گفت: پلیس فتا در این استان در تعدادی از بخش‌ها در کشور نمونه است و عملکردی بسیار خوبی دارد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: امروز معاونت اجتماعی ناجا سیستان و بلوچستان یکی از مدرن‎ترین مراکز مشاوره ایران را دارد و در واقع امکانات ما نسبت به قبل 10 برابر افزایش یافته و تحول ایجاد شده است.
*دیوار کشی قریب 60 پاسگاه در سیستان و بلوچستان
وی ادامه داد: در حوزه پاسگاه‌ها تاکنون قریب 60 پاسگاه دیوار کشی شده که این خود در بخش پدافند غیرعامل اقدامی جهادی بزرگ است.
سردار رحیمی گفت: یکی از تلاش‌های ما تقویت زیرساخت‎های ناجا بوده به گونه‎ای که امروز بهترین امکانات ناوبری را در ناجا داریم، همچنین بهترین امکانات رفاهی را برای کارکنان فراهم کرده‌ایم در واقع ما شعار انسان محوری در دورن سازمان را شروع کرده و امروز سالم ترین نیروی انسانی را در مجموعه خود داریم.
وی از کشف 55 تن مواد مخدر در سال‌جاری خبر داد و افزود: امسال توانستیم 55 تن مواد مخدر را از قاچاقچیان کشف و ضبط کنیم.
این مسؤول بیان کرد: امروز امنیت و احساس امنیت در استان افزایش یافته به طوریکه حضور سرمایه‎گذاران برای اجرای طرح‌های مهم گواه این مهم است.
انتهای پیام/
 
دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 434560
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *