۰
معاون امور حقوقی رئیس جمهور:

20 درصد اعتبارت کشور به بهسازی مراکز بهداشتی سیستان اختصاص داده شد

معاون امور حقوقی رئیس جمهور گفت: 20 درصد اعتبارت کشور برای بهسازی مراکز بهداشتی و وضعیت بهداشت و درمان سیستان اختصاص داده شده است.
20 درصد اعتبارت کشور به بهسازی مراکز بهداشتی سیستان اختصاص داده شد
به گزارش سرویس سیستان و بلوچستانتفتان ما،حجت‌الاسلام مجید انصاری در همایش طلاب شیعه و سنی که در مسجد مکی زاهدان در حال برگزاری است، اظهار کرد: امروز به فضل پروردگار از همه بحران‌ها عبور کردیم و ذخایر گندم کشور در سیلوها به 14 میلیون تن برای مصرف دو سال رسیده است.
معاون امور حقوقی رییس جمهور افزود: امروز دیگر خبری از ایران‌هراسی در جهان نیست و دست نیاز کشورهای منطقه برای برقراری امنیت به سوی ایران دراز است و این به دلیل همدلی و اتحاد مردم در کشور است.
این مسؤول اضافه کرد: امروز اگر چه طرف مقابل برجام در اجرای این سند بدعهدی می‌کند اما دولت در مسیر احقاق حقوق ملت قدمی کوتاه نیامده و همانطور که در مسیر حصول برجام ایستادگی کرد، اجرای دقیق و کامل آن را هم تا گام آخر پیگیری خواهد کرد.
انصاری گفت: امروز ملل اسلامی دریافته‌اند که برای جنایت‌کاران، شیعه و سنی مطرح نیست چه شیعیان یمن و چه اهل سنت غزه اسیر جنایات آنها شده‌اند و به دنبال خاموشی مشعل اسلام هستند اما به یاری خداوند اسلام عزیز هر روز گسترده‌تر و پویاتر خواهد شد.
وی تاکید کرد: امروز با توجه به شرایط منطقه هنر مردم کشورهای اسلامی این است که وحدت را به عنوان یکی از ارزش های اصیل دین مبین اسلام احیا کنند.
وی ادامه داد: همدلی میان علمای اهل تشیع و تسنن سبب شده تا سیستان و بلوچستان به سمت توسعه در حال سرعت گرفتن باشد و امنیت در سراسر این استان پهناور برقرار باشد.
 
انصاری بیان کرد: استکبار با تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران تلاش می‌کرد موانع و سدهای بلند مقابل توسعه کشور ایجاد کند اما در اوج تحریم توانستیم تورم را تک رقمی کنیم.
 
معاون رئیس جمهور افزود: در زمینه فرهنگ و امور اجتماعی نیز دولت و تمام اعضای کابینه بر پایه اعتدال و بدون افراط تلاش کردند.
 
وی گفت: 20 درصد اعتبارت کشور برای بهسازی مراکز بهداشتی و وضعیت بهداشت و درمان سیستان اختصاص داده شده است.
دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام انصاری بود.
به گزارش فارس، شرکت در مراسم تجلیل از شهدای کارمند در سالن اجتماعات استانداری، حضور در جلسه شورای اداری و شرکت در اجتماع بزرگ حاشیه‌نشینان محله شیرآباد از جمله برنامه‌های سفر یک‌روزه حجت‌الاسلام انصاری است.
انتهای پیام/فارس
 
سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 434585
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *