۰
امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

قرارداد FATF به مراتب بدتر و خطرناك تر از برجام و كاپيتولاسيون است/ فاجعه تاسف بار مِنا فرصتي براي روشنگری جنایات و اعمال ضد انساني آل‌سعود است

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: قرارداد FATF به مراتب بدتر و خطرناك تر از برجام و كاپيتولاسيون است و ملت ايران اسلامي و مجلس بايد در مقابل اين قرارداد خفت بار و شرم آور هوشيار باشند و با تمام قدرت مقابل آن ايستادگي و مقاومت كنند و نگذراند اجراء شود.
قرارداد FATF به مراتب بدتر و خطرناك تر از برجام و كاپيتولاسيون است/ فاجعه تاسف بار مِنا فرصتي براي روشنگری جنایات و اعمال ضد انساني آل‌سعود است
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمد پيري زاده در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: فردي كه از خود فداكاري و ايثارگري مي كند نبايد با منت گذاشتن و آزار از بين برود و كارهاي نيك و پسنديده از قلب برميخيزد و انسانهاي بزرگ و ايثارگر از روي علاقه و رضايت خداوند به مردم خدمت مي كنند و هيچ پاداشي در قبال كمك به آن فرد دريافت نمي كنند.
 
وي با اشاره به 8 ذي الحجه و روزي مصادف با حركت كاروان سرور و سالارشهيدان حضرت امام حسين(ع) از مكه به كوفه، تصريح رد: اين حركت عظيم آغاز انقلاب و قيام بزرگ عاشورا و مبارزه با طاغوتيان بود و اين حركت تاريخي دين اسلام ناب محمدي را براي هميشه بيمه كرد.
 
حجت الاسلام پيري زاده با بيان اينكه فاجعه منا حاصل  بي كفايتي و عدم مديريت آل سعود بود، خاطرنشان كرد: سال گذشته براقر بي كفايتي آل سعود تعداد زيادي از زائران خانه خدا همچون امام حسين(ع) با لباني تشنه در صحراي منا به شهادت رسيدند كه بايد دليل اين اقدام ضد انساني آل سعود شفاف سازي و پيگيري شود.
 
وي بيان كرد: متاسفانه با وجود گذشت يكسال از فاجعه غمناك و تاسف بار منا هنوز دليل اين حادثه عظيم پيگيري نشده و نه تنها ال سعود عذرخواهي و احقاق حقوق بازماندگان شهداي منا را انجام نداده بلكه بلكه امسال نيز حضور زائران برخي از كشورها و ايران اسلامي را نيز ممنوع كرده است.
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش با اشاره به آغاز سال تحصيلي جديد و بازگشايي مدارس، گفت: خانواده هاي كه براي فرزندان خودشان لوازم التحرير و نوشت افزار و البسه تهيه ميكنند در صورت توانايي مالي ايثاركنند و براي مستمندان و نيازمندان نيز اين موارد را تهيه كنند چرا كه ثواب و اجر بسياري در نزد خداوند دارد.
 
وي با بيان اينكه متاسفانه سن ازدواج در جامعه افزايش يافته است، ادامه داد: اعتياد، فضاي مجازي، رواج فرهنگ غربي، بيكاري، توقعات و آداب و رسوم قديمي در خانواده ها سبب افزايش سن ازدواج و فراري شدن جوانان از ازدواج شده است كه اين معضل بزرگي در جامعه كنوني است و بايد جلوگيري و براي آن برنامه ريزي شود.
 
حجت الاسلام پيري زاده گفت: علما و اساتيد دانشگاه ها و حوزه ها بايد سياست هاي كلي تحكيم خانواده را مطالعه كنند و براي تقويت بنيان و اساس خانواده راهكار ارائه دهند و كشور را از بن بست ازدواج نجات دهند.
 
وي با اشاره به فرارسيدن روز عرفه، بيان كرد: روز عرفه روزي است كه مسلم بن عقيل و هاني بن عروه دو يار وفادار و با معرفت سرور و سالار شهيدان امام حسين(ع) به شهادت رسيدند و روز دعا و نيايش با معبود و پرودگار است كه اين روز همزمان با آغاز دهه ولايت و امامت نيز است.
 
مسئول عقيدتي سياسي مركز آموزشي 08 خاش نيز با اشاره به سالروز وفات آيت الله سيد محمود طالقاني اولين امام جمعه تهران، اذعان كرد: آيت الله طباطبايي يكي از علماي مبارز و مجاهد و اسوه بود كه بارها و بارها تبعيد شد اما هيچگاه از راه و هدف خود دست برنداشت و تا خون در رگ داشت با طاغوتيان زمان خود جنگيد و همواره يار و ياور و در كنار امام راحل بود.
 
وي با بيان اينكه قرار داد FATF خيانت به كشور است، اظهار كرد: اين قرارداد ننگين خيانتي بسيار بزرگ به ملت ايران است و از برجام و مذاكرات با استكبار جهاني نيز بدتر و خطرناك تر است و دولت بدون اطلاع و آگاهي اين قرارداد را امضاء كرده كه آثار بد آن در آينده نمايان خواهد شد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 434718
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *