۰
سرپرست اداره ارشاد اسلامي خاش:

زبان ادبيات و شعر ابزاري مهم و اثر گذار براي انتقال ارزش ها و دستاوردهاي انقلاب به نسل هاي آينده است

سرپرست اداره ارشاد اسلامي شهرستان خاش گفت: ‌ زبان ادبيات و شعر ابزاري مهم و اثر گذار براي انتقال ارزش ها و دستاوردهاي انقلاب به نسل هاي آينده است چرا كه در عصركنوني ادبيات و شعر حرف اول را در جهان ميزند.
زبان ادبيات و شعر ابزاري مهم و اثر گذار براي انتقال ارزش ها و دستاوردهاي انقلاب به نسل هاي آينده است
تيمور كرد در حاشيه برگزاري همايش استانی شعر و خاطره با عنوان ایران دگار"ایران زمین، ایرندگان" در روستای کمنیک بخش ایرندگان در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: زبان ادبيات، هنر و شعر ابزاري مهم، حياتي و نيز اثر گذار براي منتقل كردن حماسه ها و ارزش هاي دفاع مقدس و جنگ تحملي به نسل هاي جوان است.
 
وي با بيان اينكه در اين همايش 25 نفر از شاعران از نقاط مختلف استان آثار خود را در قالب موضوعات آزاد، طنز و دفاع مقدس به این همایش ارسال كردند، تصريح كرد: هدف از برگزاری این همایش انتقال ارزش های دفاع مقدس و بیان جان فشانی و دلاوری مردان و زنان به زبان شعر برای نسل جوان و آینده است.
 
كرد با بيان اينكه شعر و هنر در خط مقدم فرهنگ و اندیشه قرار دارد، گفت: اين مراسم به‌مناسبت پاسداشت هفته دفاع مقدس، كانون بسيج هنرمندان سپاه خاش اقدام به برگزاری شب شعر ايثار با حضور شاعران برجسته شهرستاني و استاني  كرده است.
 
وي اذعان كرد: شعر در جاودانگی و بقای تمدن‌ها، انديشه ها و فرهنگ ها نقش بسیار مهم و اساسي ایفا می‌کند و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با از خودگذشتگي و ايثار درس استقامت و پايداري در مقابل استكبار جهاني را به منصه ظهور رساندند.
 
سرپرست اداره ارشاد اسلامي شهرستان خاش اظهار كرد: هدف از برگزاري اين شب شعر گرامیداشت رشادت‌های حماسی که توسط دلیرمردان این مرز و بوم در دفاع از خاک و وطن خود در جبهه‌های حق علیه باطل ایران رقم خورد و برای همیشه در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت شده است.
 
گفتني است در ادامه اين مراسم گروه موسيقي محلي به سرود محلي پرداخت و در اين مراسم شاعران استان و شهرستان خاش به شعر خواني پرداختند و مشكلات و مطالبات خود را مطرح كردند و در پايان از اين شاعران تقدير و تشكر شد.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 434897
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *