۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

يوم الله 13 آبان بهترين فرصت جهت پاسخ به گستاخي هاي استكبار جهاني است/ مسئولان بجاي تفكر به افسانه خيالي برجام بفكر حل مشكلات مردم باشند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: يوم الله 13 آبان بهترين فرصت جهت پاسخ به گستاخي هاي استكبار جهاني است و اين روز در حقيقت حركتي براي پيروزي انقلاب بود و دانش آموزان و نوجوانان بايد با بصیرت‌افزایی از انقلاب و نظام پاسداری کنند.
يوم الله 13 آبان بهترين فرصت جهت پاسخ به گستاخي هاي استكبار جهاني است/ مسئولان بجاي تفكر به افسانه خيالي برجام بفكر حل مشكلات مردم باشند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: مسلمانان بايد به فكر آخرت خود باشند چرا كه اين دنيا فاني و گذراست و بايد با رعايت تقواي الهي راه هاي حق از باطل را تشخيص دهند و براي رسيدن به تقرب الهي گام بردارند.
 
وي تصريح كرد: صبر يكي از عوامل مهم براي تقرب الهي است كه بايد مومنان در برابر مشكلات صبور باشند چرا كه پروردگار متعال اين مشكلات و بيماري ها را معياري جهت سنجش مسلمانان قرار داده و ميزان جهاد و صبوري آن ها را محك مي زند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به فرارسيدن سالروز شهادت شهيد فهميده و روز ملي مبارزه با استكبارجهاني، گفت: شهيد 13 ساله با سرمشق قرار دادن فرهنگ ايثارگري و فداكاري براي دفاع از خاك و ناموس جان خود را نثار كرد كه اين نوجوان براي نسل جديد جامعه بايد الگو باشد.
 
وي با تاكيد بر حضور گسترده و عظيم مردم در راهپيمايي دشمن شكن 13 آبان، خاطرنشان كرد: همگان بايد با تمام قدرت و قوا در اين راهپيمايي شركت كنند و به استكبار جهاني ثابت كنند كه ملت غيور و با بصيرت ايران اسلامي هرگز به آمريكا اعتماد نمي كنند و تا خون در رگ دارند براي مبارزه با اين دشمن گرگ صفت مبارزه مي كنند.
 
وي با اشاره به به جنايت هاي گروهك تكفيري و تروريستي داعش در منطقه، گفت: اين گروهك جنايتكار ابزار دست آمريكا و اسرائيل است و همواره برنامه ها و اهداف پليد و شوم آن ها را در منطقه اجراء مي كند.
 
مولوي شهنوازي افزود: در عصركنوني مملت ولايتمدار ياران اسلامي با استكبار ستيزي بي نظير خود همواره با هوشياري در برابر توطئه ها و نيرنگ هاي شوم آمريكا و ايادي آنان ايستادگي كرده و اجازه نخواهند داد تا آمريكاي جنايتكار دسيسه هاي خود را در ايران پياده و برنامه ريزي كند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، گفت: استكبار جهاني و ايادي آنان همواره در دنيا به دنبال محو و تخريب تفكر اسلام و بيداري اسلام بوده اند و آنها مي خواهند دين ناب محمدي را وارونه جلوه دهند و ديني خشن به جهان معرفي كنند كه هميشه در اين راه با شكست روبرو مي شوند و به اهداف ننگين خود نمي رسند.
 
وي ادامه داد: رهبر انقلاب مي فرمايند: " راه از پای درآوردن انقلاب توسط دشمن موضوع نفوذ است" كه بايد ملت آگاه و هوشيار ايران اسلامي از نفوذ دشمنان به خاك مهين عزيزمان جلوگيري كنند و زره اي از اعتقادات خود كوتاه نياييند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به صدور قطعنامه مجلس اروپا در راستاي بهبود ارتباطات با ايران اسلامي، بيان كرد: به راستي صدور چنين قطعنامه اي كه جهت بهبود و مناسب سازي ارتباطات با ايران اسلامي از سوي اروپا انجام شده بايد با تامل و تفكر انجام شود تا مبادا با دست خود راه نفوذ دشمن به ايران را بازكنيم.
 
وي به روز پدافند غيرعامل اشاره كرد و گفت: اهميت اين موضوع بسيار مهم است و پدافند غيرعامل براي شهرستان خاش بسيار ضروري است و صنايع در كنار مزايا براي منطقه بعضاً در صورت كوچكترين سهل انگاري سبب اتفاقات و وقايع جبران ناپذيري مي شود پس بايد موضوع پدافند غيرعامل را جدي بگيريم و در راستاي كسب آموزش هاي اين مهم تلاش كنيم.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به شهادت شهيد آيت الله قاضي، گفت: اين شهيد والامقام از جهادگران و بزرگمردان انقلاب بودند و از سال 1342 در محضر امام راحل مشغول به فعاليت بودند و سختي ها و مشقت هاي بسياري را متحمل شدند كه در آخر نيز به دست طاغوتيان به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 435073
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *