۰
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

اجراي 500 پروژه بهداشتي و درماني با اعتباري بالغ بر 6 ميليارد ريال در سيستان و بلوچستان/ خیرین و بخش خصوصی در رفع نیازهای حوزه بهداشت و درمان مشارکت کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 500 پروژه بهداشتي و درماني با اعتباري بالغ بر 6 ميليارد ريال در سيستان و بلوچستان احداث مي شود و تقویت حوزه بهداشت و درمان بدون مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر نیست.
اجراي 500 پروژه بهداشتي و درماني با اعتباري بالغ بر 6 ميليارد ريال در سيستان  و بلوچستان/ خیرین و بخش خصوصی در رفع نیازهای حوزه بهداشت و درمان مشارکت کنند
به گزارش تفتان ما، جمشيد اردوني در حاشيه معارفه رييس شبكه بهداشت و درمان شهرستان خاش، اظهار كرد: در حال حاضر تعداد 500 پروژه كوچك و بزرگ بهداشتي و درماني با اعتباري بالغ بر 6 هزار ميليارد ريال در حوزه دانشگاه علوم پزشكي زاهدان در حال ساخت است.
 
وي تصريح كرد: يكي از اهداف اجراي طرح تحول سلامت كاهش هزينه پرداختي توسط مردم است به گونه اي كه افراد روستايي با برگ ارجاع مراكز درمان روستايي به بيمارستان ها تنها 3 درصد و افراد شهري 6 درصد هزينه درمان را پرداخت مي كنند.
 
اردوني گفت: تعداد 78 پروژه عمراني شهري و روستايي با اعتباري بالغ بر 220 ميليارد ريال مربوط به شهرستان خاش است كه اين ميزان اعتبار بيش از 50 درصد رشد داشته است.
 
وي خاطرنشان كرد: سه پروژه شاخص بهداشت و درمان شهرستان خاش كه حداكثر تا پايان دي ماه امسال به بهرداري مي رسد شامل كلينيك تخصصي، زايشگاه و اورژانس است كه با توجه به فضاي بسيار كم قبلي اين بخش ها و نياز شهر خاش سبب خوشحالي مردم شده است.
 

 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمام سعي و تلاش وزارت بهداشت اين است كه جامعه از نحوه ارائه خدمات بهداشتي رضايت داشته باشد و بايد مديران حوزه بهداشت به مقوله سلامت شهروندان توجه ويژه داشته باشند.
 
وي اذعان كرد: بايد خيرين و بخش خصوصي نيز به كمك بهداشت و درمان بياييند و نياز اين حوزه كه از مهمترين حوزه هاي كشور است حل كنند و براي سلامت افراد جامعه گام بزرگي بردارند.
 
وي خطاب به رياست سابق شبكه بهداشت و درمان خاش، گفت: اين امدن و رفتن ها فرع است و اصل خدمت گذاري است و خدمت گذاري در اين مناطق بسيار مهم و لذتش چندين برابر است.
 
اردوني بيان كرد: اميدواريم با تجارب رخشاني مديريت جديد بتوانيم در راه و تحقق اهداف حوزه سلامت در اين شهرستان قدم برداريم و مشكلات بهداشت و درماني اين مناطق را حل كنيم.
 
وي با بيان اينكه طرح تحول نظام سلامت خدمتي ماندگار بود، خاطرنشان كرد: با حمايت هاي رهبرفرزانه انقلاب سبب ارتقاء و افزايش سطح سلامت جامعه و نيز افزايش كيفيت ارائه خدمات بهداشتي و درماني در كشور شده است.
 

 
اردوني اظهار كرد: رياست جديد شبكه بهداشت و درمان خاش اصل اعتماد و پاكدستي را بايد سرلوحه كاري خود قرار دهد و همه بايد خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانند و براي رضايت خداوند خدمت به مخلوق را انجام دهند و با رعايت حفظ كرامت انساني براي ارتقاء سطح كيفي خدمات و كاهش دغدغه هاي مردم و همكاران بكار ببرند.
 
گفتني است؛ در این مراسم كه در سرسراي شبكه بهداشت و درمان خاش برگزار شد، دکتر محمد رخشانی برای دومین بار و پس از 10 سال دوری از مردم خاش بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان این شهرستان معرفی شد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب: 435074
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *