۰
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی:

به‌زودی اخبار درهم‌ پیچیده شدن طومار تکفیری‌ها منتشر می‎شود/ «ترامپ» به نقش ایران در مبارزه با داعش اعتراف کرد

رییس دانشگاه عالی دفاع گفت: دونالد ترامپ به‌عنوان نامزد حزبی جنگ‌طلب در مناظرات انتخاباتی آمریکا، به نقش ایران در مبارزه با داعش اعتراف کرد و این نشان می‌دهد که چهره ضد تروریستی جمهوری اسلامی برای همه آشکار شده است.
به‌زودی اخبار درهم‌ پیچیده شدن طومار تکفیری‌ها منتشر می‎شود/ «ترامپ» به نقش ایران در مبارزه با داعش اعتراف کرد
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،سردار احمد وحیدی، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید محمدناصر ناصری در مشهد و در گفتگوی اختصاصی با «صبح توس»، ضمن ابراز تأسف در قبال جنایات رژیم سعودی و کشتار مسلمانان جهان اظهار داشت: حقیقتی که امروز با آن روبه‌رو هستیم آن است که آل سعود در سراشیبی سقوط قرار دارد و با این اقدامات اگرچه سعی دارد خود را از انحطاط نجات دهد اما تنها بر سرعت زوال و فروپاشی خود می‌افزاید.
 
وی افزود: ۱۸ ماه بمباران شهرها و روستاهای یمن و قتل‌عام حدود ۳۰ هزار نفر از مردم این کشور به‌سادگی از حافظه جهان اسلام پاک نخواهد شد و به‌زودی ملت‌های آزاده منطقه به‌حساب آل سعود و اتحادیه عرب که تنها بر جنایات عربستان سرپوش می‌گذارد، خواهند رسید.
 
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی بابیان اینکه آل سعود در قبال هر آنچه در سوریه رخ می‌دهد مقصر است، خاطرنشان کرد: ملت مظلوم سوریه به دوباره تقسیم‌شده است؛ عده‌ای که به دست تروریست‌ها کشته‌شده و عده‌ای دیگر که خانه و کاشانه خود را رها کرده و آواره دشت و بیابان شده‌اند و در این فاجعه، آل سعود مقصر اصلی است؛ چراکه داعش و دیگر گروه‌های تکفیری که ماشین کشتار بی‌گناهان هستند، از ناحیه آل سعود لژستیک اطلاعاتی، عملیاتی، تسلیحاتی و مالی دریافت می‌کنند.
 
وی ادامه داد: دونالد ترامپ به‌عنوان نامزد حزبی جنگ‌طلب در مناظرات انتخاباتی آمریکا، به نقش ایران در مبارزه با داعش اعتراف کرد و این نشان می‌دهد که چهره ضد تروریستی جمهوری اسلامی برای همه آشکارشده است. اکنون‌که همه کشورها و دولت‌ها به نقش ایران در مبارزه واقعی با تروریست‌ها اذعان دارند و عربستان متهم بزرگ پرونده حمایت از تروریسم است، مقامات این کشور تلاش دارند تا با فرافکنی و ادعاهایی که در تخریب جمهوری اسلامی مطرح می‌کنند، از کمند اذهان حقیقت‌جوی ملت‌های آزاده منطقه بگریزند.
 
سردار وحیدی در انتها با اشاره به استقبال ملت عراق و سوریه از عملیات آزادسازی موصل گفت: علی‌رغم ادعاهای باطل مقامات ریاض، نه‌تنها جنایت جنگی در حلب و موصل رخ نداده است، بلکه ملت سوریه و عراق با خرسندی از آزادسازی شهرهای تصرف‌شده‌شان به دست داعش اعلام حمایت می‌کنند. استقبال مردم از رویکردهای ضدداعشی دولت عراق و سوریه به‌وضوح در شمارگان ۵ هزار داوطلب نظامی و ۱۰ هزار پیشمرگ کرد مشخص است و به‌زودی اخبار درهم‌پیچیده شدن طومار داعش و مدعیان آن شنیده خواهد شد.
 
انتهای پیام/صبح طوس
يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 435101
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *