۰
یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان:

امت اسلامی از اختلاف و تفرقه دوری کند/ ایران اسلامی کانون و محور وحدت و اتحاد در دنياست

سرطايفه قلندرزهي گفت: امت اسلامی برای حفظ انسجام و استحکام خود باید از اختلاف و تفرقه دوری کند تا اهداف واقعی اسلام در دنیا محقق شود.
 امت اسلامی از اختلاف و تفرقه دوری کند/ ایران اسلامی کانون و محور وحدت و اتحاد در دنياست
سردار لال خان قلندرزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: جهان در شرایط کنونی در باتلاق جهل قرار گرفته و ظلم و بی عدالتی ملتها را با آسیبهای مختلف مواجه ساخته است.
 
وي با بيان اينكه مسیر اسلام اخوت و برادری بوده و از هرگونه خشونت و ترور دور است، تصريح كرد: وظیفه تک تک افراد امت اسلامی این است که زیبایی های اسلام را برای جهانیان بیان کنند تا مردم دنیا به سمت دین خوشبختی، سعادت، مهرورزی، محبت، صلح و امنیت و دین اخلاق و کرامت انسانی گرایش پیدا کنند.

وی بیان کرد: نمایش ظرفیتهای اسلام که اتحاد و انسجام از شاخصهای آن محسوب می شوند از الزامات و ضرورتها و نیازهای مهم برای جامعه اسلامی و انسانی به شمار می آیند.

سرطايفه قلندرزهي با بيان اينكه تندروی و افراط گرایی اسلام را از رسیدن به عزت و کرامت دور می کند، خاطرنشان كرد: ایران اسلامی در سالهای اخیر بعنوان کانون و محور مهم وحدت بوده و شاخص های همبستگی و همگرایی در این سرزمین برزگ و تاریخی پررنگ و برجسته بوده است.
 
وي با اظهار تاسف از عملکرد برخی کشورهای دنیا در قبال مباحث وحدت، گفت: داشتن بینش و آگاهی و بصیرت و شناخت از نقشه های تفرقه افکنانه دشمنان به اسلام ابهت و اعتبار می بخشد.

وی خاطرنشان كرد: در حالی شاهد برپایی جشن های وحدت در ایران اسلامی و برخی دیگر از نقاط دنیا هستیم که مردم برخی کشورهای منطقه و از جمله زنان و کودکان و افراد بیگناه به سادگی و بدون هیچ گونه دلیلی توسط کفار و مسلمانان جاهل کشته می شوند.

سرطايفه قلندرزهي اظهار كرد: گناه مسلمانان این است که در مسیر حق حرکت می کنند و حق و حقیقت نیز مسیر عدل الهی و راه نجات از تاریکی و ظلمت و جهالت بوده لذا دشمنان اسلام و توحید تلاش می کنند جلوی رشد دین و انتشار اسلام در دنیا را بگیرند که ایجاد اختلاف در میان امت و از بین بردن مسلمانان از اهداف مهم آنها برای رواج بداخلاقی و زشتی ها و دور کردن انسانها از شناخت خداوند و دین توحیدی است.
 
انتهای پیام//
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب: 435624
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *