۰
امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

برجام و اعتماد به استكبار جهاني؛ كشور را 4 سال به عقب برگرداند/ مسئولان بايد جواب جدي و قاطعي به ياوه گويي هاي نخست وزير انگليس بدهند

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: برجام و اعتماد به استكبار جهاني؛ كشور را 4 سال به عقب برگرداند و آمريكا و هم پيمانانش بدانند ایران هيچگاه دست از دفاع و مقاومت برنخواهد داشت و هرگز به آمريكا اعتماد نخواهد كرد.
برجام و اعتماد به استكبار جهاني؛ كشور را 4 سال به عقب برگرداند/ مسئولان بايد جواب جدي و قاطعي به ياوه گويي هاي نخست وزير انگليس بدهند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمد پيري زاده در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: امام علي(ع) در نهج البلاغه مي فرمايند:" توصیه می‌کنم شما بندگان خدا را به تقوای الهی" لذا تقوا و رستگاري سرمايه استواري و پايداري است و پس بايد به رشته هاي محكم تقوا متصل شويد تا به حقيقت هاي تقوا پناه ببريد.
 
وي با تبريك هفته وحدت و ولادت نبي مكرم اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع)، افزود: حضرت محمد(ص) طليعه رحمت و مهرباني است و تولدايشان با ساير تولدها و ميلادها متفاوت است و اين ميلاد نشان داد كه ديگر خبري از بت و اتش پرستي نيست و ميلاد حضرت محمد(ص) بسيار فرخنده و بزرگ است.
 
حجت الاسلام پيري زاده با تاكيد بر رعايت وحدت و اتحاد بين امت اسلامي، تصريح كرد: امت اسلامي بايد در برابر مثلث شوم آمريكا، رژيم صهيونيستي و انگليس هوشيار و بيدار باشند و هرگز نگذارند تا در برابر امت اسلامي تفرقه و جدايي بياندازند.
 
وي با اشاره به نقض برجام توسط آمريكا و استكبار جهاني، گفت: اگر الزمات 9 گانه مقام معظم رهبري در مسئله برجام رعايت ميشد بدون شك شاهد عهدشكني هاي آمريكاي جنايتكار نبوديم و طبق اين الزمات وضع هرگونه تحريم در هر سطحي نقض برجام است.
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش خاطرنشان كرد: برجام نه تنها براي ملت ايران اسلامي نتيجه و دستاوردي نداشته است بلكه باعث از دست رفتن بسياري از ارزش ها از ايران اسلامي شده است و دولتمردان بايد پنبه مذاكرات را از گوش هاي خود بيرون كنند و با تكيه بر اقتصادمقاومتي مشكلات كشور را حل كنند.
 
وي با اشاره به پيروزي نيروهاي انقلابي و حزب الهي شهر حلب و آزادسازي اين شهر، گفت: آزادي شهر حلب يكي از آثار وحدت ميان امت هاي مسلمان جهان است.
 
حجت الاسلام پيري زاده بيان كرد: اين پيروزي را مديون عنايات باري تعالي هستيم و امروز روز همكاري و كمك به مردم مسلمان سوريه است و بايد با حفظ وحدت ميان شيعه و سني به مردم اين مناطق كمك كنيم تا شاهد پيروزي هاي بعدي گروه هاي مقاومت در منطقه باشيم و دشمنان اسلام را شكست دهيم.
 
وي با اشاره به ديدار رهبر انقلاب با دبيركل جهاداسلامي فلسطين، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند:" شیطان بزرگ و مستکبر اکبر یعنی آمریکا و شیطان‌های کوچک منطقه عامل اصلی مشکلات و بحران هستند و این مسائل ربطی به شیعه و سنی ندارد" لذا اين فرمايش جاي تامل بسياردارد كه بايد اين دو مذهب با همدلي و برابري در مقابل دشمنان پيروز و از نفوذ آنان به داخل ايران اسلامي جلوگيري كنند.
 
حجت الاسلام پيري زاده ادامه داد: در مسئله برجام خط و مش ايران اسلامي همان سيره رهبر معظم انقلاب است كه بايد تببين كنيم كه برجام خسارات بار و زيان بار است.
 
وي با اشاره به روز ايمني و حمل و نقل، گفت: اداره كل راهداري و حمل و نقل استان سيستان و بلوچستان بايد نسبت به دوبانده كردن محور هاي مواصلاتي شهرستان خاش اقدام كند و علايم هاي هشداردهنده را در اين مسيرها افزايش دهد تا از تصادفات جبران ناپذير جلوگيري شود.
 
وي افزود: وضعيت كنوني جاده هاي استان بسيار نامناسب است و مردم از اين وضعيت گلايه دارند كه بايد در اين خصوص مسئولان امر توجه جدي به وضعيت اين راه ها داشته باشند.
 
حجت الاسلام پيري زاده با اشاره به روز 27 آذر سالروز شهادت آيت الله دكتر مفتح استاد حوزه و دانشگاه، اذعان كرد: بي ترديد وحدت حوزه و دانشگاه بايد بيش از پيش تقويت شود و روحانيون و علماء بايد در دانشگاه ها حضور يابند و بر اهميت اين وحدت تاكيد كنند.
 
وي اظهار كرد: وحدت ميان دانشگاه و حوزه از اهميت بسزايي برخوردار است چرا كه شياطين همواره بر ايجاد تفرقه ميان اين دو قشر تلاش مي كنند كه تنها راه پيروزي ميان اين توطئه ها و ترفندها تقويت وحدت و اتحاد است.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 435627
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *