۰

عكس نوشته/ همه مسئولان در دفاع از نظام جمهوري اسلامي ايران بايد احساس مسئولیت کنند

مجموعه عکس نوشته های «همه مسئولان در دفاع از نظام جمهوري اسلامي ايران بايد احساس مسئولیت کنند» كه برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت چهار هزار شهید استان گلستان است، را در در پایگاه خبری تحليلي تفتان ما مشاهده كنيد.
عكس نوشته/ همه مسئولان در دفاع از نظام جمهوري اسلامي ايران بايد احساس مسئولیت کنند
به گزارش سرويس چندرسانه اي تفتان ما، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعضای ستاد بزرگداشت چهار هزار شهید استان گلستان ديدار كردند.
 
مجموعه عکس نوشته های برگرفته از فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در اين ديدار، جهت دانلود بر روي خروجي سايت قرار گرفت.
 
حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار، فداکاری شهیدان در «حفاظت از انقلاب اسلامی، عزّت ملی و آینده و تاریخ کشور» را بسیار عظیم خواندند و گفتند: اگر این فداکاریها و شهادت‌طلبی‌ها نبود، نهال نوپای نظام اسلامی در مقابل طوفانهای سخت دوام نمی‌آورد و از بین می‌رفت، بنابراین باید روحیه ایثارگری و فداکاری را حفظ و تقویت کرد.

ایشان، با تأکید بر «شناخت دشمن و نقشه‌های او»، شرط استمرار ناکامی دشمنان در مقابل نظام اسلامی را «احساس مسئولیت همگانی مسئولان و مردم» خواندند و خاطرنشان کردند: همه آحاد مسئولان و مردم باید احساس مسئولیت کنند و وظیفه اصلی خود را دفاع از نظام اسلامی قرار دهند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، احیاء و بزرگداشت یاد شهداء را «حسنه ماندگار، صدقه جاریه و حرکتی در جهت دفاع از نظام اسلامی» خواندند و در بیان توصیه‌هایی به دست‌اندرکاران ستاد بزرگداشت شهیدان، افزودند: تلاش کنید با تولید مخاطب که در واقع همان یافتنِ مخاطبان است، محصولات و تولیدات فکری و هنری خود را به ذهن آنان برسانید.
 

.

.

 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 435632
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *