۰
به مناسبت هفته وحدت و ميلاد پيامبراسلام(ص)؛

۲۵۰ نفر از شهروندان خاشي ويزيت رايگان شدند

مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان خاش گفت: به مناسبت هفته وحدت و ميلاد پيامبراسلام(ص) 250 نفر از شهروندان خاشي، ویزیت و داروی رایگان دریافت کردند.
۲۵۰ نفر از شهروندان خاشي ويزيت رايگان شدند
محمد رخشاني در حاشيه اجراي برنامه ويزيت رايگان به مناسبت هفته وحدت و ميلاد نبي مكرم اسلام(ص)،در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در این طرح پزشکان با تخصص های گوناگون نسبت به معاینه کامل شهروندان  در زمینه های؛ کنترل فشار خون، تست دیابت و سایر موارد پزشکی پرداخته و مشاوره های درمانی را نیز به آنان ارائه كردند.
 
وي با بيان اينكه هدف از اجرايي ويزيت رايگان كمك و ياري به افراد بي بضاعت كه توان پرداخت هزينه درمان خود را ندارند است، تصريح كرد: در اين طرح بيش 250 نفر از شهروندان با مراجعه به بیمارستان امام خمینی(ره) توسط پزشکان متخصص کلینیک تخصصی بصورت رایگان ویزیت و درمان شدند.
 
رخشاني بيان كرد: 20 نفر از شهروندان خاشي نيز در 6بخش داخلی، زنان و زایمان، اطفال، عفونی، جراحی و قلب و عروق ويزيت تخصصي شدند و این برنامه مورد استقبال شهروندان  قرار گرفت و آنها خواستار تداوم این برنامه شدند.
 
وي با تاكيد بر كنترل تغذیه، دیابت و فشارخون، گفت: نكات بهداشتي و درماني به صورت تراكت هاي آموزشي در بين شهروندان توزيع شده است.
 

 
مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان خاش با بيان اينكه در طول سال برنامه ریزی های گسترده ای در خصوص ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم و ویزیت رایگان در نظر گرفته شده است، اذعان كرد: در هفته بسیج نیز طرح ویزیت رایگان در بیمارستان امام خمینی(ره) توسط نیروهای بسیج جامعه پزشکی اجراء و 340 شهروند خدمات تخصصی زنان و زایمان، اطفال، داخلی، ازتوپدی، عفونی، چشم پزشکی و قلب و عروق رايگان دريافت كردند.
 
وي همچنين از اجرای طرح ضربتی بازدید از عطاری های شهرستان خاش خبر داد و گفت: اين طرح ضربتی توسط بازرسان بهداشت محیط شهرستان به همراه نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت و  تعزیرات حکومتی اجراء و ضمن بررسی از کلیه عطاری های سطح شهرستان آموزش لازم درخصوص عرضه کالاهای غیرمجاز به متصدیان داده شده است.
 

 
رخشاني با بيان اينكه عطاری ها تنها مجاز به فروش داروی گیاهی بصورت مفرده اند و هرگز اجازه فروش داروهای گیاهی و یا شیمیایی بصورت ترکیب بعنوان داروی گیاهی ندارند، اظهار كرد: شهروندان می توانند هرگونه شکایات بهداشت محیط را به سامانه مدیریت ارتباطات مردمی مرکز سلامت و محیط کار با شماره 190 یا 1490 و یا تلفن 05433728932 اطلاع دهند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 435634
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *