۰
مديرآموزش و پرورش خاش:

جشن تكليف مقدمه اي جهت ترغيب دانش آموزان به انجام فرائض ديني و تقرب به پروردگار متعال است/ برگزاري جشن تكليف ۴۵۰ دانش آموز دختر خاشي + تصاوير

مديرآموزش و پرورش خاش گفت: جشن تكليف مقدمه اي جهت ترغيب دانش آموزان به انجام فرائض ديني و تقرب به پروردگار متعال و شروع دوره جديدي در زندگي نونهالان است.
جشن تكليف مقدمه اي جهت ترغيب دانش آموزان به انجام فرائض ديني و تقرب به پروردگار متعال است/ برگزاري جشن تكليف ۴۵۰ دانش آموز دختر خاشي + تصاوير
به گزارش تفتان ما، قاسم كوچكزايي در آيين جشن تكليف دانش آموزان دختر شهرستان خاش، با بيان اينكه آموزش مسائل ديني و اعتقادي بعد از رسيدن به سن تكليف از اهداف مهم تربيت ديني و اسلامي است، اظهار كرد: جشن تكليف و رسيدن به سن تكليف در حقيقت مقدمه و شروعي جهت گام هاي استوار و محكم در جهت تقرب الي الله است و بايد خانواده ها به اين مهم بسيار توجه كنند.
 
وي بيان كرد: شروع جشن تكليف دوره جديدي در زندگي نونهالان است كه در اين سن بايد نوجوانان را باالفباي بندگي و معبوديت بيشتر آشنا كرد.
 
كوچكزايي تصريح كرد: جشن تكليف حلقه اتصاد فرشيان با عرشيان است و در اين مراسم دانش آموزان به زيبايي الهي و معنوي جهت شناخت پروردگار و درك بالاي كمال انساني دست پيدا مي كنند.
 

 
وي خاطرنشان كرد: يكي از نعمات و بركات نظام ايران اسلامي برگزار اين آيين ها در سطح آموزشگاه هاي كشور است و مراسم جشن تكليف دختران از نظر ترويج سنت هاي ديني و اسلامي بسيار مهم و حائز اهميت است.
 
* دانش آموزان مكلف، دعوت شده از طرف پروردگار براي مهيماني الهي هستند
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش نيز در ادامه گفت: دانش آموزاني كه به سن تكليف رسيده اند در حقيقت به صورت رسمي از طرف پروردگار متعال دعوت شدند تا در ميهماني پروردگار شركت كنند.
 
سرهنگ حسن فضلي با بيان اينكه جشن تكليف و عبادت جشن مهمي است، تصريح كرد: شما دانش آموزاني كه به سن تكليف رسيده ايد رشد فكري پيدا كرده ايد و آماده به جا آوردن فرامين پروردگار متعال هستيد.
 
وي بيان كرد: جشن تكليف در حقيقت آغاز و شروعي جهت مرحله جديد از زندگي است و امروز بيش از هر روز ديگري فرشته هاي معبود حق تعالي به شما نزديك تر هستند.
 

 
سرهنگ فضلي با بيان اينكه دانش آموزان بايد با رسيدن به سن تكليف واجبات ديني را انجام و از گناهان دوري كنند، اظهار كرد: رعايت حجاب ديني و اسلامي و اقامه نماز اول وقت از مواردي است كه باعث جلب رضايت پروردگار متعال شده و دانش آموزان بايد ارتباط خويش را با معبود حق تعالي از طريق انجام واجبات و عبادات ديني شامل نماز و روزه افزايش دهند.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ در این مراسم برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با ارکان نماز، نمایش عروسکی، مقاله و نيايش، سرود و برنامه هاي با نشاط تبليغي، ديني، فرهنگي و نمايشي برگزار و بیش از 450 دانش آموز دختر از 11 مدرسه سطح شهرستان خاش در این مراسم حضور داشتند و روزی به یادماندنی را پشت سر گذاشتند، روزی که برای همیشه در ذهن دانش آموزان دختر روستای مرعی باقی خواهد ماند و همچنين در پایان این مراسم جوایزی به دانش آموزان اهدا شد.
 

.

 
.

 
.

.

.

.

انتهاي پيام/
چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 435690
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *