۰
با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر؛

كودك خردسال گرفتار شده در برف دامنه تفتان نجات يافت + عكس

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش از نجات كودك خردسال گرفتار در برف قله 4050 متري تفتان با تلاش نیروهای امدادی خبر داد.
كودك خردسال گرفتار شده در برف دامنه تفتان نجات يافت + عكس
امين حسين زهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: اين دختربچه و مادرش در پی نامساعد بودن شرایط جوی و عدم توانایی در تردد و بيماربودن دختربچه در دامنه قله تفتان گرفتار شدند.
 
وي با بيان اينكه با کمک نیروهای امدادی و بازگشایی راه مواصلاتی اين دختربچه نجات يافت، تصريح كرد: با اقدام به موقع نيروهاي امداد و نجات هلال احمر شهرستان خاش و اعزام اين دختر بچه به بيمارستان امام خميني(ره)، هم اکنون اين دختربچه در سلامت کامل به سر می برند.
 
حسين زهي تصريح كرد: همچنين تعدادي از خودروها در برف دامنه تفتان گرفتار شدند كه توسط پايگاه ثابت امداد كوهستان شهرستان خاش نجات يافتند.
 
وي با بيان اينكه امدادگران كوهستان شبانه روزي در مسير دامنه تفتان آماده باش هستند، گفت: بارش‌ها و ارتفاع بلند برف در مناطق کوهستانی، سردسیر و صعب‌العبور علاوه بر کاهش سرعت امدادرسانی تا شب گذشته، خطرات و زحمات فراوانی را به سخت‌کوشان این حوزه وارد کرد.
 
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش از شهروندان و گردشگران خواست تا در مواقع ضروري با شماره 112 نداي امداد تماس بگيرند و نسبت به اطلاع رساني و دريافت كمك هاي امدادي در اين شهرستان اقدام كنند.
 

 
انتهاي پيام/
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 435948
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *