۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

انقلاب ايران اسلامي؛ خار چشم دشمنان و پشتيبان مستضعفان جهان است/ جمهوري خواهان آمريكاي جنايتكار دو تيغه يك قيچي هستند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: انقلاب ايران اسلامي؛ خار چشم دشمنان و پشتيبان مستضعفان جهان است و بدون شك در 22بهمن شیعه وسنی وحدت خود را به جهانیان نشان خواهند داد.
انقلاب ايران اسلامي؛ خار چشم دشمنان و پشتيبان مستضعفان جهان است/ جمهوري خواهان آمريكاي جنايتكار دو تيغه يك قيچي هستند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش با دعوت خود و نمازگزارن به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: پيامبر مكرم اسلام حضرت محمدمصطفي(ص) همواره به رعايت تقواي الهي دعوت و سفارش مي كردند چرا كه رمز رستگاري و خوشبختي در دنيا و آخرت تقوا است.
 
وي بيان كرد: در روز قيامت چيزي كه سبب مي شود انسان ها از صراط عبور كنند اين تقواي الهي است پس بايد همگان آن را رعايت كنند.
 
مولوي شهنوازي با تبريك دهه مبارك فجر، تصريح كرد: امام راحل با رهبري و هدايت هاي عالمانه، هويت اسلامي ملت غيور و بيدار ايران اسلامي را به آنان بازگرداند و چهره ضد اسلامي آمريكا و استبداد را براي همگان آشكار كرد.
 
وي گفت: امام راحل چهره نفاق و دورنگي آمريكاي جنايتكار و كودك كش را براي جهانيان نمايان و در حال حاضر انقلاب ايران اسلامي در مقابل جهان كفر مقاومت و ايستادگي مي كند و ضروري است اين دشمني ها تداوم داشته باشد.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به دستاوردها و نتايج انقلاب، خاطرنشان كرد: امنيت يكي از مهمترين دستاوردهاي انقلاب است كه به همت بسيجيان سلحشور و ارتش 20 ميليوني اين امنيت برقرار است و توطئه هاي دشمنان نقش بر آب شد و بعد از انقلاب بسياري از امكانات و تجهيزات به روستاها و شهرها امد.
 
وي افزود: بدون شك انقلاب بدون سپاه هيچ معنا و مفهومي ندارد و بخش عظيمي از بدنه سپاه كار هاي بسيار حساس و تاثيرگذار است كه در كنار نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي كشور كارهاي عظيمي را انجام مي دهند كه بايد از آنها تقدير و تشكر كرد.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به 17 بهمن ماه سالروز تشكيل مجمع تشخصيص مصحلت نظام به فرمان امام راحل، بيان كرد: ياد و خاطره آيت الله هاشمي رفسنجاني كه مدتي قبل از بين ما رفتند را گرامي مي داريم.
 
وي با تاكيد بر رعايت مسئله وحدت و اتحاد بين مذاهب اسلامي، گفت: انقلاب اسلامي ايران در سايه اتحاد و وحدت پيروز شد و بر دشمنان غلبه كرديم.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به حادثه ساختمان پلاسكو، تاكيد كرد: اقدامات دولت در مورد شهدا و آسيب ديدگان اين حادثه نبايد در حد شعار و حرف باقي بماند بايد ضمن جلوگيري از اينگونه حوادث احتمالي بعدي بايد از آنها به هر نحو ممكن تقدير و تشكر و حمايت شود.
 
وي با دعوت از نمازگزاران و آحاد ملت ايران اسلامي جهت حضور گسترده و عظيم در راهپيمايي 22 بهمن امسال، اظهار كرد: 22 بهمن روز شكر گذاري مردم ايران اسلامي بابت نعمت بزرگ انقلاب است و اين انقلاب در حقيقت تمام معادلات و نقشه هاي شوم دشمنان را خنثي كرد و رمز پيروزي اين انقلاب بدون شك حفظ انقلاب دروني و انگيزه الهي و وحدت كلمه بود.
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 436230
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *