۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در گفت و گو با تفتان ما:

سفر ترامپ به عربستان بسياري از جنايتهاي پشت پرده آل سعود در منطقه را فاش كرد/ رياض منبع همه جنايات در منطقه

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: نخستین سفر ترامپ به خاورمیانه و‌ ورود به کشور عربستان، هم کاسه بودن رژیم آل سعود را در مکیدن خون مسلمانان منطقه با کفار ثابت کرد و اين سفر سبب تقويت تروريست ها در منطقه و اسلام آمريكايي شد و مهر تاييدي بر مسئله ايران هراسي در منطقه زد.
سفر ترامپ به عربستان بسياري از جنايتهاي پشت پرده آل سعود در منطقه را فاش كرد/ رياض منبع همه جنايات در منطقه
مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما با اشاره به سفر ترامپ رئيس جمهور آمريكا به عربستان سعودي، اظهار كرد: نخستين سفر ترامپ به خاورميانه و به ويژه به عربستان سعودي بسياري از جنايتها و اقدامات پشت پرده آل سعود را در كشتار زنان و مردان بي دفاع و مظلوم جهان و نيز هم كاسه شدن با دشمنان اسلام را فاش كرد.
 
وي با بيان اينكه سفر ترامپ به عربستان نشان داد كه آل سعود نوكر كفار است، تصريح كرد: هدف از اين سفر در حقيقت ايران هراسي و فروش تسلیحات نظامي به كشورهاي منطقه بود چرا كه در اين سفر قرارداد يكصد ميليارد دلاري جهت فروش اسلحه و تجهیزات نظامی بين اين دو كشور بسته شده است.
 
مولوي شهنوازي بيان كرد: تشكيل يك گروه تروريستي جديد جهت ايجاد نگراني در خاورميانه و برهم زدن وضعيت كشورهاي منطقه از راه افراط گري، ايجاد خشونت و فتنه انگيزي طائفه اي از ساير اهداف سفر ترامپ به عربستان بود.
 
*سفر ترامپ به عربستان سبب تقويت تروريست ها در منطقه شده است
وي با بيان اينكه ترامپ مي خواهد يك ائتلاف ضد ايراني را تشكيل دهد، افزود: رئيس جمهور آمريكا مي خواهد به صورت غيرمستقيم با ايران اسلامي و ساير متحدانش در سراسر خاورميانه مبارزه كند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه ترامپ بارها عربستان را عامل اصلي حوادث 11 ستامبر دانسته بود، ادامه داد: آل سعود به دنبال مبارزه با جبهه مقاومت اسلامي در منطقه با محوريت و خط ايران اسلامي است.
 
وي افزود: آل سعود جهت رسيدن به اهداف خود و مبارزه با ايران، ميلياردها دلار هزينه مي كند اما غافل از اين است كه ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي همواره بيدار و آگاه هستند و تمامي توطئه ها و ترفندهاي شوم آنان را نقش بر آب و خنثي مي كنند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به برگزاري انتخابات 96 در ايران اسلامي، بيان كرد: همواره حضور گسترده و حداكثري مردم ايران اسلامي در صحنه هاي مختلف سياسي و خلق حماسه هاي عظيم در حمايت از نظام و انتخابات پرشور در حقيقت مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني و آل سعود مي زند چرا كه دقيقاً در همسايگي آل سعود مردم با آرامش پاي صندوق هاي راي رفتند و اين متانت ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي در دنیا صدای بلندی داشت و گوش جهانيان را كر كرده است.
 
*سفر ترامپ به عربستان براي جهان اسلام بسيار خطرساز است
وي با اشاره به اقدام آمريكا و آل سعود جهت تاسيس شوراي همكاري خليج فارس، اذعان كرد: اين اقدام دو كشور يك كاري تكراري است چرا كه در زمان ابتداي انقلاب نيز اين كار انجام شد و سپس به صدام كمك كرد تا جلوي رشد انقلاب اسلامي گرفته شود كه مثل هميشه با شكست مواجه شدند و بدون شك آمريكا نيز روزي كه تاريخ انقضاي آل سعود به اتمام برسد همان بلاي كه سر صدام آورد در مورد آل سعود نيز انجام خواهد داد.
 
وي اظهار كرد: بدون شك سيل تسليحاتي كه از سوي آمريكا به سمت آل سعود انجام مي شود روزي به جنگ تروريست هاي تكفيري بر عليه مردم خاورميانه و مردم اروپا نيز استفاده خواهد شد و خيلي زودتر از آنچه كه اروپايي ها فكر آن را حتي بكنند توسط خود داعش عليه مردم كشورهاي غربي از آن استفاده مي شود.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 438933
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *