۰
امام جمعه زاهدان:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه شرعی است

امام جمعه زاهدان گفت: تکلیف شرعی همه مردم است که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کنند.
شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه شرعی است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: امروز ولادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) است که در مدینه منوره در دامن بانوی بزرگ اسلام چشم به جهان گشودند.
امام جمعه زاهدان افزود: سومین فرزند خانواده حضرت امام علی (ع) و نخستین دختر خانواده بودند و در جوانی مادر خود را از دست دادند، از همان ایام جوانی با مشکلات و رنج بسیار دسته و پنجه نرم کردند و با شهادت برادران و پدر خویش و مقابله با دشمنان از او بانوی صبر و استقامت یاد می‌کنند.
وی ادامه داد: حضرت زینب کبری (س) باید الگوی برای جهانیان و به خصوص برای زنان انقلابی باشد و باید درس مقاومت و استقامت برای همه باشد.
سلیمانی گفت: بانوان ما باید مثل نقششان در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی در انتخابات در تظاهرات و در همه صحنه‌ها حضور پیدا کنند.
خطیب نماز جمعه زاهدان با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر افزود: تکلیف شرعی همه مردم است که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کنند.
وی ادامه داد: 12 بهمن هواپیمای امام وارد ایران شد در صورتی که دولت بختیار دستور حکومت نظامی داده بود.
سلیمانی گفت: از 12 بهمن تا 22 بهمن روزهای پر خروش و اضطراب‌آوری بود برای مردم ایران که شبانه بانگ الله‌اکبر سر می‌دادند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: انقلاب اسلامی ما چند نکته داشت یکی رهبری قدرتمند و نکته دوم مردم باهوش و انقلابی که حتی در زمان پیامبر (ص) هم وجود نداشت.
وی افزود: شهید مطهری در خاطرات خود نوشته که در محضر امام (ره) حاضر شدیم و از حضور مردم در همه صحنه‌ها گفتیم، طوری که امام فقط سکوت کردند زمانی که حرف‌هایمان تمام شد ایشان لب به سخن گشود و گفت مردم هستند که ما هستیم.
سلیمانی بیان کرد: قدرت انقلاب ما بر پایه رهبری استوار و قدرتمند و مردمی انقلابی به وجود آمده، امام دنبال حاکمیت دین بود.
خطیب نماز جمعه زاهدان گفت: امام (ره) از ما انتقاد از برجام را نخواست بلکه حضور در تمام صحنه‌ها و حضور در تمام عرصه‌هایی که برای محکم‌تر شدن پایه‌های انقلاب است را خواست.
وی افزود: 22 بهمن روز میثاق با امام امت روز سیلی زدن به دشمن روز متحد شدن با رهبری است، امام این‌طور خواست که در همه صحنه‌ها حضور فعال داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: بیشترین حضور مردم در انتخابات را در دنیا کشور ما داشت، بیشترین دموکراسی را کشور ما دارد، امام از ما اسلام ناب محمدی را می‌خواست.
انتهای پیام/فارس
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 436236
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *