۰
طي مراسمي؛

۱۵۰ دانش آموخته حوزه و دانشگاه در شهرستان خاش تجليل شدند + تصاوير

امام جمعه اهل و مدير مجتمع دینی فرهنگی مسجد حنفاء شهرستان خاش از تجليل 150 دانش آموخته حوزه و دانشگاه در شهرستان خاش خبر داد.
۱۵۰ دانش آموخته حوزه و دانشگاه در شهرستان خاش تجليل شدند + تصاوير
مولوي عبدالستار حسين زهي در حاشيه برگزاري نخستین همایش دانش آموختگی و تجلیل از نخبگان حوزه و دانشگاه خاش كه در مسجد حنفاء اهل سنت برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه اين همايش به همت مسجد حنفاء و آموزش و پرورش اين شهرستان برگزار شد، اظهار كرد: در اين همايش بسياري از مسئولان استاني و شهرستاني حضور داشتند.
 
وي با بيان اينكه آینده پژوهی و بررسی نقش آفرینی نخبگان خاش يكي از اهداف برگزاري اين همايش است، تصريح كرد: در اين همايش از 150 دانش آموخته حوزه و دانشگاه شهرستان خاش تجليل شد.
 
مولوي حسين زهي گفت: بايد از تمامي زمينه ها و عرصه ها در راستاي پيشرفت و توسعه كشور بهره بگيريم و در يك مجموعه منسجم ارائه خدمات انجام بگيرد تا بتوانيم به موفقيت دست پيدا كنيم.
 
وي با بيان اينكه شناسايي ظرفيت ها و استعدادهاي خاش از اهداف برگزاري اين جلسه بود، خاطرنشان كرد: انسان مومن بايد هر آنچه را كه در دست دارد را به علم بدهد تا بتواند بخش اعظمي از علم را كسب كند و بايد در اين راه اراده و همت بلندي داشته باشيم.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش بيان كرد: بدون شك پيشرفت و آباداني مطلوب اين است كه در تمامي عرصه هاي مادي و معنوي نگاه ها به جهت خداشناسي، انسان سازي، تقوا و خودسازي حركت كند و از شرك و نفس پرستي دوري كنند.
 
وي با بيان اينكه نخبگان و دانشگاهيان نقش بسيار مهم و تاثيرگذاري در امر تامين امنيت و توسعه هر شهرستاني دارند، اظهار كرد: همايش تجليل از نخبگان حوزه و دانشگاه افتخاري بزرگ براي مردم اين شهرستان بود.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، در اين مراسم علي كرد نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي، حجت الاسلام فقیهی وفاداری مسئول امور دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، محمداكبر چاكرزهي فرماندار، قاسم کوچکزایی مدیر آموزش و پرورش، مولوي حسين زهي امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء و مولوی محمدیوسف حسین پور مدیر حوزه علمیه عین العلوم گشت سراوان نيز به به ايراد سخنراني پرداختند و در پايان نيز از دانش آموختگان حوزه و دانشگاه اين شهرستان تجليل شد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 436331
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *