۰
با پيگيري تفتان ما؛

پايان شب هاي تاريك روستاي اسپه بخش ايرندگان خاش/ تیرهای برق علم می‌شود

پس از انتشار گزارش " خانوارهای روستائی ساکن در روستاي اسپه بخش ایرندگان خاش همچنان از نعمت برق محروم هستند" و پیگیری خبرنگار تفتان ما در این خصوص، رييس اداره برق شهرستان خاش از برق رساني به اين روستا پس از چهار دهه بي برقي خبر داد.
پايان شب هاي تاريك روستاي اسپه بخش ايرندگان خاش/ تیرهای برق علم می‌شود
به گزارش تفتان ما، در روزهاي اخير در پي گزارشات و درخواست هاي بسياري از روستاييان در خصوص عدم برخورداري از نعمت برق این سوژه در دست پیگیری این پایگاه خبری تحلیلی قرار گرفت و گزارشي با عنوان" خانوارهای روستائی ساکن در روستاي اسپه بخش ایرندگان خاش همچنان از نعمت برق محروم هستند" در اين پايگاه خبري منتشر شد و در اين گزارش به وضعيت روستاي اسپه بخش ايرندگان خاش پرداخته شد كه باگذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی از نعمت برق محروم بودند.
 
* روستاي اسپه بخش ايرندگان خاش به زودي برقدار مي شود
رييس اداره برق شهرستان خاش در راستاي پيگيري اين گزارش در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار كرد: روستاي اسپه بخش ايرندگان شهرستان خاش تا پايان امسال برق دار خواهد شد و مقدمات اوليه نيز براي اجراي برق اين روستا در دستور كار قرار گرفته است.
 
قدرت شهيكي با بيان اينكه تعداد خانوار هاي اين روستا كمتر از حد مجاز براي برقدار شدن است، گفت: به بركت نظام و انقلاب اين روستاها با آمار خانوار كم نيز برقدار مي شوند تا هيچ روستايي در تاريكي به سر نبرد.
 
وي بيان كرد: براي برقدار كردن روستاهاي اسپه، روستاهای شوگ، تل گزی و كروجي تامين اعتبار شده و به زودي تمامي اين روستاها برقدار مي شوند و بايد يك فرايند طي شود تا عمليات اجرايي صورت بگيرد.
 
شهيكي کمبود اعتبار را از جمله مشکلات عدم برق رساني به بسياري از روستاهاي اين شهرستان برشمرد و اذعان كرد: در صورت تامین اعتبار تمامي روستاهاي اين شهرستان در اولويت برق رساني قرار خواهند گرفت.
 
وي اظهار كرد: برخي از روستاها برق رساني انجام شده و فقط بايد روستاييان كنتور برق را خريداري و نصب كنند كه متاسفانه در اين خصوص مشاركت و همكاري نمي شود.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۴
کد مطلب: 436503
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *