۰

انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و هلاكت يك قاچاقچي مسلح در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و هلاكت يك قاچاقچي مسلح و كشف يك تن و 688 كيلو گرم مواد افيوني در جنوب این استان خبر داد.
انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و هلاكت يك قاچاقچي مسلح در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،سردار حسین رحیمی امروز در زاهدان از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و هلاکت یک قاچاقچی مسلح در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات، یک تن و 688 کیلو گرم مواد افیونی کشف و ضبط شد.
وی در تشریح این خبر اظهار کرد: در تعاقب اقدامات اطلاعاتی بلند مدت، ماموران انتظامی شهرستان سراوان و ایرانشهر از فعالیت قاچاقچیان مسلح با استفاده از خودروهای کوهستانی در جا به جایی مواد مخدر، مطلع شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از هفته ها تلاش و اقدامات شبانه روزی، روز گذشته سه دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند در محورهای فرعی جنوب استان شناسایی شده و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفتند. 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آنها درگیر می شوند و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه شدید، یک قاچاقچی به هلاکت رسید و سوداگران مرگ که توان مقابله با پلیس را نداشتند با به جا گذاشتن خودروها از منطقه متواری شدند.
سردار رحیمی با اشاره به پاکسازی منطقه درگیری، گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان یک تن و 50 کیلو گرم تریاک را کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به انهدام یک باند مسلح سوداگران مرگ در شهرستان سیب و سوران گفت: در این عملیات، قاچاقچیان مسلح پس از اینکه در چتر اطلاعاتی یگان های پلیس قرار گرفتند با آنها درگیر شدند و پس از درگیری مسلحانه با به جا گذاشتن خودرو حامل 510 کیلو گرم تریاک و 128 کیلو گراس از منطقه متواری شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تلاش پلیس برای دستگیری قاچاقچیان مسلح همچنان با جدیت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.  
 
انتهای پیام/فارس
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 436608
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *