۰

ترویج فرهنگ و گفتمان شهادت عامل بازدارندگی دشمن است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: راه مصونیت کشور از آسیب‌ها، ترویج فرهنگ و گفتمان شهادت در جامعه است.
 ترویج فرهنگ و گفتمان شهادت عامل بازدارندگی دشمن است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، سردار حسین معروفی در نخستین یادواره 35 شهید بخش بمپور شهرستان ایرانشهر که با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزارشد اظهار کرد: شهدا به سان ستاره‌هایی هستند که بعد از گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز هم راه را برای ما مشخص می‌کنند.
وی افزود: سرافرازی امروز ایران ثمره خون مجاهدانی است که با اخلاص و توکل دست رد بر سینه دشمن زدند و با اراده از آرمان‌های خداجویانه خود حفاظت کردند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: مسیر شهدا را هم راستا با مسیر پیامبر اکرم(ص)، اهل بیت (ع)، ولایت فقیه و رهبری عنوان کرد و بیان داشت: هدف از برپایی مجالسی که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می‌دارد این است نسل‌های حال و آینده با حقیقت‌های دفاع مقدس آشنا شده و در مقابله با انواع دسیسه‌های ستیزجویانه در فضای مجازی و واقعی مقابله کنند.
این مسؤول شهدای بمپور را مایه افتخار لشکر ثارالله معرفی کرد و افزود: امروز جمعیت 35 نفری شهدای شیعه و سنی بخش بمپور مدال‌های افتخار کشور هستند که دلیرمردانی از جمله سردار شهید ولی فتح مرادی و سردار شهید یاسر بهشتی از این خطه هستند که با گذشت از خانواده و دلبستگی ها با جان و آبرو در راه خدا جهاد کردند.
وی بیان کرد: شهدا جان خود را در پشت سیم خاردارهای دشمن برای عزت امروز ایران نثار کردند تا مبادا ما در برابر موانع دنیوی و مادی گرفتار شویم.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با یادآوری این نکته که شهدا ره صد ساله را یک شبه طی نمودند ادامه داد: هر کجا که ایران اسلامی با هوشیاری ملت هوشمند خود مقاومت کرد؛ دشمن مجبور به عقب نشینی شد که این امتیاز برگرفته از همان رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌هایی است که دلیر مردان کشورمان با صلابت در جنگ تحمیلی به ابرقدرت‌ها اثبات کردند.
این مسؤول توکل بر خدا، اعتقاد قلبی به اسلام، عشق به سیره پیامبر و اهل بیت و اصل ولایت فقیه، حضور در صحنه ملت هوشمند ایران و عقبه تاریخی کشور را پنج مولفه استقامت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا عنوان کرد و افزود: از آنجا که این انقلاب را به سختی به دست آورده‌ایم عاقلانه است که در حفظ و حراست آن همه احساس مسئولیت کرده که به حمدالله تا به امروز در این مسیر موفق بوده‌ایم.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 437377
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *