۰

دستگیری آدم‌ربا در سیستان و بلوچستان

جانشين فرمانده انتظامي سیستان و بلوچستان از عمليات موفقيت آميز ماموران پليس آگاهي اين استان در شناسايي و دستگيري عامل آدم ربايي پس از یک ماه خبر داد.
دستگیری آدم‌ربا در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،احمد طاهری امروز در زاهدان اظهار کرد: در پی کسب اطلاع از وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مردی 62 ساله در شهرستان "نیمروز" تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی جهت شناسایی متهم یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.
وی افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است .
طاهری تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با به کارگیری کلیه امکانات، موفق شدند هویت و مخفیگاه عامل این آدم ربایی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آدم ربا را که قصد فرار داشت دستگیر و گروگان را آزاد کنند.  
 
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.
انتهای پیام/فارس
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 437664
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *