۰

افزایش 40 درصدي کشفیات مواد مخدر و کالای قاچاق در مهرستان

فرمانده انتظامي مهرستان از افزایش 40 درصدي کشفیات مواد مخدر و کالای قاچاق در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
 افزایش 40 درصدي کشفیات مواد مخدر و کالای قاچاق در مهرستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،اسماعیل منصوری امروز در مهرستان اظهار کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای اجرای طرح های عملیاتی و برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا و ارز، موادمخدر و سوخت با بکارگیری تمام توان موفق به افزایش چشمگیر 40 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شدند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران در راستای ناامن کردن محیط برای مجرمان و اجرای طرح عملیاتی رعد، در فروردین ماه سال جاری تعداد 350 نفر سارق و قاچاقچی را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.
منصوری در ادامه به فعالیت پلیس در زمینه توقیف خودرو و موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم اشاره کرد و گفت: در راستای برخورد با وسایط نقلیه ای که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند، ماموران پلیس راهور این فرماندهی در یک ماهه اول سال 36 دستگاه خودرو و 23 موتورسیکلت را توقیف و روانه پارکینگ کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه اجتماعی در قالب آموزش ها و هشدارهای پلیسی از طریق توزیع بروشور، نصب بنر و آموزش همگانی در سطح مدارس، محلات و مساجد توسط کارشناسان انتظامی شهرستان برای شهروندان انجام شده است از شهروندان درخواست کرد: تا هر گونه موارد سوء امنیتی و انتظامی را با تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 437873
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *