۰

نظارت شورای قضایی بر عملکرد نهادها و سازمان‎‌های دولتی در انتخابات

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: شورای قضائی سیستان و بلوچستان از طریق سازمان بازرسی استان باید بر عملکرد نهادها و سازمانهای دولتی در انتخابات نظارت کند تا از امکانات دولتی بر له یا علیه کاندیدا استفاده نشود.
نظارت شورای قضایی بر عملکرد نهادها و سازمان‎‌های دولتی در انتخابات
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در اولین نشست شورای قضائی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: شورای قضائی استان از طریق سازمان بازرسی استان باید بر عملکرد نهادها و سازمانهای دولتی در انتخابات نظارت کند تا از امکانات دولتی بر له یا علیه کاندیدا استفاده نشود و اگر موردی اتفاق افتاد آن را به ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی مکاتبه نمایند.
وی افزود: یکی از وظایف ما در انتخابات پیش رو تشویق به حضور حداکثری کارکنان مجموعه خود و مردم در انتخابات است تا اقتدار نظام حفظ شود.
حمیدی بر نظارت سازمان قضایی نیروهای مسلح بر عملکرد نیروهای نظامی و انتظامی در انتخابات و عدم مداخله آنها در تبلیغات بر له یا علیه کاندیدا تاکید کرد و ادامه داد: ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در استان تشکیل و شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی نیز در دادگاه‌ها تشکیل شده است
رئیس شورای قضایی سیستان و بلوچستان افزود: وظیفه ذاتی دستگاه قضایی پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی و در عین حال برخورد با جرائم مذکور است.
انتهای پیام/فارس
شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 437905
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *