۰
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

معلمان سنگربانان و متوليان تعليم و تربيت در جامعه هستند/ تجليل از ۳۰۰ معلم برتر جشنواره الگوي تدريس برتر در خاش + تصاوير

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: معلمان سنگربانان و متوليان تعليم و تربيت در جامعه اسلامي هستند و معلمان و دانشگاهیان باید در عرصه تعلیم و تربیت و نشر فرهنگ اسلامی فرمایشات رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
معلمان سنگربانان و متوليان تعليم و تربيت در جامعه هستند/ تجليل از ۳۰۰ معلم برتر جشنواره الگوي تدريس برتر در خاش + تصاوير
به گزارش تفتان ما، زهرا برهان زهی در همايش تجليل از معلمان برتر الگوهاي تدريس، درس پژوهي، پيشرفت درسي و تحصيلي حوزه آموزش ابتدايي، با بيان اينكه آموزش و پرورش نقطه عطف تغيير و تحولات است، اظهار كرد: معلمان محبوب تمام افراد جامعه هستند كه اين امر نشان از جايگاه بسيار بالاي آنان در جامعه دارد.
 
وي بيان كرد: تربيت نسل جوان جامعه و آينده سازان اين مرز و بوم از وظايف بسيار حساس و مهم معلم بوده كه در رشد، توسعه و پيشرفت كشور اثر گذار خواهند بود.
 
برهان زهي با تاكيد براينكه جايگاه معلمان ابتدايي در جامعه بسيار بالاست، گفت: درس اقدام پژوهشی مخصوص آموزش و پرورش است و خروجي اين درس خروجی، اقدام‌پژوهی در مدارس است و دبيران بايد خود محتواي مورد نظر را نيز به صورت الكترونيكي تدريس كنند.
 

 
وي بيان كرد: سراسر آموزش و پرورش بايد پژوهشي و علمي باشد و رسالت اين اداره، انتقال مفاهيم و ارزش هاي ديني در كنار مفاهيم علمي و دانشي است.
 
* شهيدان رجايي و باهنر از سرمايه هاي بي بديل و بي نظير نظام بودند
مدير آموزش و پرورش شهرستان خاش نيز در ادامه گفت: شهيدان رجايي و باهنر بنيان گذار نهاد مقدس امور تربيتي و از سرمايه هاي بي بديل و بي نظير نظام بودند.
 
قاسم كوچكزايي با بيان اينكه شهيدان رجايي و باهنر در عرصه نوراني تعليم و تربيت اقدامات بسيار زيادي به يادگار گذاشتند، تصريح كرد: امام صادق(ع) مي فرمايند:"اگر در احیای یک انسان فردی مؤثر باشد تا صبح قیامت در پرورش انسان‌ها تاثیر او غیرقابل اجتناب است".
 
وي بيان كرد: معلمان و دبيران بايد در عرصه علم آموزي و تربيت فرهنگ اسلامي فرمايشات گوهر بار مقام معظم رهبري را سرلوحه و سرمشق زندگي و كار خود قرار دهند و وضعيت نامطلوب و نامناسب معلمان و دانشگاهيان در شان يك جامعه اسلامي نيست.
 

 
كوچكزايي اظهار كرد: معلمان امانت داراني هستند كه انسان ها را امانت داري مي كنند و موفقيت آن ها به دليل عشقي است كه به شغل و حرفه خود دارند و اين قشر زحمتكش و سخت كوش جامعه يكي از خطيرترين وظايفه و رسالت ها را در جامعه برعهده دارند.
 
گفتني است؛ در حاشيه اين مراسم سرود معلم توسط دانش آموزان خاشي اجرا و در پايان از 300 معلم برتر الگوهاي تدريس، درس پژوهي، پيشرفت درسي و تحصيلي حوزه آموزش ابتدايي تجليل شد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 438121
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *