۰

کاندیدای اصلح از منظر امام خمینی (ره) کسی است که هیچ گونه وابستگی به شرق یا غرب نداشته باشد

یک کارشناس مسائل سياسي، گفت: کاندیدای اصلح از منظر امام خمینی (ره) و رهبری عزیزمان، کسی است که اعتقاد به خود باوری و خود اتکایی داشته و هیچ گونه وابستگی به شرق یا غرب نداشته و چشمش به بیرون از مرزها نبوده و نگاهش به دست بیگانگان نباشد.
کاندیدای اصلح از منظر امام خمینی (ره) کسی است که هیچ گونه وابستگی به شرق یا غرب نداشته باشد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،، پیش از ظهر امروز در راستای ارتقای سطح آگاهی کارکنان انتظامی شهرستان ایرانشهر، یازدهمین جلسه نهضت روشنگری با حضور علی محمد صادقی کارشناس مسائل سیاسی و استاد مدعو از تهران، برگزار شد.
وی گفت: اهمیت و حساسیت این دوره از انتخابات و اینکه عبور از این گردنه سخت و پیچیده ممکن نیست مگر با افزایش بصیرت و آگاهی که از گذشته هم مورد تاکید و توجه ائمه معصومین (ع) بوده و در حال حاضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز در خصوص بصیرت افزایی تاکیدات فراوان دارند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اجازه دخالت در جریان های سیاسی و یا تبلیغ علیه جریان ها را ندارند، اما می توانند نسبت به افزایش آگاهی و شعور سیاسی گام بردارند، بیان داشت: معیارهای کاندیدهای اصلح در واقع از منظر امام خمینی ( ره ) و رهبری عزیزمان، کسی است که اعتقاد به خود باوری و خود اتکایی داشته و هیچ گونه وابستگی به شرق یا غرب نداشته باشد، چشمش به بیرون از مرزها نباشد، نگاهش به دست بیگانگان نباشد، به نیروهای مومن و متعهد انقلاب اعتماد و اتکا داشته باشد؛ معتقد و پایبند به مدیریت جهادی باشد و در واقع اگر کسی این معیارها را دقت کند شناخت کاندیدای اصلح کار دشواری نیست.
صادقی ضمن اشاره به اینکه آنچه در این انتخاباتاهمیت دارد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است گفت: شناخت و انتخاب کاندیدای اصلح جزو وظیفه هر ایرانی است و باید دولتی روی کار بیاید که اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب و اصول و ارزش های اسلامی داشته باشد نه دولتی که همه چیز را در دست بیگانگان می بیند و تنها راه برون رفت از مشکلات سیاسی و اقتصادی را در خارج از مرزها جستجو می کند.
این تحلیل گر سیاسی با اشاره به اهمیت کار ناجا چه در انتخابات و چه در دیگر برنامه‌ها خاطر نشان کرد: نقش برقرای نظم و امنیت در انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و این وظیفه‌ای خطیر و مهم است که بر عهده ناجا گذاشته شده است و باید تمام تلاش خود را در این راه به کار گیریم.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 438236
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *