۰

حرف شهید فارسی این است که از رهبری و انقلاب اسلامی جدا نشویم

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سردار فارسی سپر تازیانه‌هایی می‌شد که بر بدن‌های رزمندگان می‌زدند و این برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بود،امروز حرف شهید فارسی این است که از رهبری و انقلاب اسلامی جدا نشویم.
حرف شهید فارسی این است که از رهبری و انقلاب اسلامی جدا نشویم
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،آیت الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محبعلی فارسی در مصلای قدس زاهدان، اظهار کرد: افراد کمی می‌توانند به این قله رفیع برسند و مشتاق و مشتری آیات خدا بشوند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: انبوهی از شهدا داریم اما برخی مهبط و محل نزول فرشتگان می‌شوند و فرشتگان غلامان آنها می‌شوند.
وی ادامه داد: محبعلی فارسی که نامش به زیبایی برای او انتخاب شده محب علی شده و مهبط فرشتگان قرار گرفته است و او نه فقط شهیدی در این مصداق است بلکه یک سلحشور است.
سلیمانی بیان کرد: اگر در برابر طوفان سهمگین استکبار  جهانی در عراق و سوریه قدرتی می‌تواند در مقابل به مقاومت بر بیاد این مقاومت مرهون "تتنزلوا علیهم الملائکه" است و چنین فردی جز قامت رشید حاج قاسم سلیمانی فرد دیگری نیست.
امام جمعه زاهدان گفت: کسانی به جایی می‌رسند که فرشتگان برای تقویتشان به خدمت بر بیایند و این افرادی بزرگ هستند، باید برای آینده تدبیر کرد ولی نباید از آینده ترسید و حتی نباید حزن گذشته را خورد.
وی افزود: امروز فارسی‌ها عمود نظام و حلقه وصال رزمندگان اسلام شدند، وی سالها شکنجه را تحمل کرده ولی همسر وی سختی های بیشتری کشیده و فرزندان وی سالهاست که نبود پدر را تحمل می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان سردار سلیمانی را امید رهبر و امید امام زمان (عج) نامید و گفت شما در این راه تنها نیستید،
همانطور که در جنگ بدر و دیگر جنگها خداوند 3 هزار فرشته را به یاری سپاه اسلام رساند و همانگونه که در واقعه طبس خداوند مسلمانان را یاری کرد.
وی گفت: خیلی ها به بهشت میروند ولی حد و مرز ندارند اما برخی با توجه به وعده ای که خداوند داده بهشت هم برایشان حد و مرز ندارد و نه تنها موجودیت بهشت برای آنهاست بلکه هر چه که بخواهند در اختیار آنهاست.
سلیمانی ادامه ادامه داد: سردار فارسی سپر تازیانه‌هایی میشد که بر بدن‌های رزمندگان میزدند و این برای حفظ ارزش های اسلام و انقلاب بود، حرف شهید فارسی اینست که از رهبری و انقلاب اسلامی جدا نشویم.

گفتنی است، 12 اردیبهشت ماه جاری، سردار حاج محبعلی فارسی از فرماندهان دوران دفاع مقدس ،جانباز شیمیایی و آزاده پس از تحمل سال‌ها درد و رنج جراحت‌های دوران هشت سال دفاع مقدس و اسارت به همرزمان شهیدش پیوست.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 438237
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *