۰
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان:

ولايتمداري مهمترين شاخصه منتظران در عصرغيبت حضرت مهدی(عج) است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: ولايتمداري مهمترين شاخصه منتظران در عصرغيبت حضرت مهدی(عج) است و منتظران امام زمان (عج) بايد اخلاق مدار و متقين باشند.
ولايتمداري مهمترين شاخصه منتظران در عصرغيبت حضرت مهدی(عج) است
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام محسن قلندري در مراسم جشن نيمه شعبان كه در مقابل مسجد المهدي(عج) شهرستان خاش برگزار شد، با بيان اينكه وجود امام عصر(عج) يعني وجود اميد به آينده روشن، اظهار كرد: معناي واقعي انتظار در حقيقت مبارزه با ظلم و تاريكي و مبارزه با سکون و بی‌تحرکی و اين انتظار واقعي در وجود منتظران ایجاد امید می‌کند.
 
وي با بيان اينكه انسان با فرهنگ مهدويت و منتظر واقعي هرگز در زندگي نااميد و مايوس نمي شود، تصريح كرد: جوانان در مبارزه با فساد و خصوصاً جنگ نرم در عصر غيبت امام دوازدهم نقش مهمي دارند و لذا بايد  با تقويت ايمان و اعتقاد و ايمان به شريعت اسلام شرايط را هرچه بهتر و زودتر به نفع نهضت جهاني امام زمان(عج) آماده كنند.
 
حجت الاسلام قلندري بيان كرد: از زمان آغاز غيبت امام عصر(عج) انسان ها و افراد بسياري بودند كه خود را بعنوان حضرت مهدي(عج) معرفي كردند كه اين ها از جايگاه معتبري برخوردار نيستند و همه رد شدند.
 
وي با بيان اينكه روز مبارك نيمه شعبان ولادت حضرت مهدي موعود (عج) با عنوان خاتم الاوصيا و خاتم الائمه مطرح بوده و نقطه عطفي در تاريخ است، گفت: ولادت با سعادت امام عصر(عج) ولادت حكومت عدل الهي، جهاني و اسلام ناب محمدي در سراسر گيتي است.
 

 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان با بيان اينكه امام عصر(عج) در حقيقت نجات دهنده بشريت از گمراهي و رهنماي نيكي ها و خوبي هاست، اذعان كرد: با ظهور حضرت مهدي موعود (عج)، تمدن بزرگي در جهان رخ خواهد داد و چنان سعادتی در زمین نصیب مردمان می‌شود که عقل‌ها همه حیران می‌مانند.
 
وي با تاكيد بر اينكه برگزاری اعياد نیمه شعبان یکی از وظایف منتظران است که باید معیارهای دینی و اسلامی باشکوه و عظمت برگزار شود، اظهار كرد: باید تلاش کنیم که این اعیاد بزرگ را گرامی داشته و از این فرصت ناب برای ترویج معارف اهل بیت (ع) استفاده کرده و تکالیف مومنان را در زمان غیبت برای همگان تبیین کنیم.
 

 
گفتني است در ادامه اين مراسم مجتبي و مصطفي سرگزي پور مداحان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) به مولودي خواني در وصف حضرت مهدي(عج) پرداخت و همچنين در پايان به القاب حضرت مهدي(عج) و مادر بزرگوارشان جوائزي اهدا شد.
 

 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ همچنين مراسمات جشن و شادماني مختلفي به مناسبت ولادت حضرت مهدي موعود(عج) در ادارات شهرستان خاش همچون آموزش و پرورش، پادگان تيپ 288 مستقل زرهي خاش و غيره با حضور اعضاي ستاد شعبانيه كشور برگزار شده است.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب: 438480
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *