۰

مناظرات کاندیداها گویای آن است که دولت یازدهم از خود هیچ عملکرد قابل دفاعی ندارد/هنوز ریزگردها مردم سیستان را آزاد می‌دهد

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل گفت: مناظرات کاندیداها در صدا و سیما گویای آن است که دولت یازدهم از خود هیچ عملکرد قابل دفاعی ندارد و تنها با جوسازی‌ها و توهین‌ها قصد دارد اذهان عمومی را منحرف کند.
مناظرات کاندیداها گویای آن است که دولت یازدهم از خود هیچ عملکرد قابل دفاعی ندارد/هنوز ریزگردها مردم سیستان را آزاد می‌دهد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،محمدجواد عمرانی ظهر امروز در بین الصلاتین در شهرستان محمد آباد، اظهار کرد: دشمنان ایران و انقلاب در پی آن هستند که نظام اسلامی را از عناصری که در درون اوست و مایه اقتدار نظام است  تهی کنند، جهاد کبیر یعنی عدم تبعیت برای دنباله روی از دشمن .
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل افزود: می‌بینیم متاسفانه برخی غربگرا و روشنفکر لیبرال که در شفافیت پیرو حکومت پادشاهی سعودی هستند برای رای آوردن از هیچ کاری و حرکتی ابایی ندارند حتی ایجاد اختلافات قومی و مذهبی و چه بسا بدتر از آن حمایت از جلادهای منافقی که در اوایل انقلاب مردم را ترور می کردند.
وی ادامه داد: اینها همان کسانی هستند که در حضور مردم ندای زنده باد مخالف من سر می‌دهند و در خفا از قوه قضاییه گلایه دارند که چرا رسانه‌های منتقد دولت را قلع و قمع نمی کند!
عمرانی بیان کرد: در شوهای  انتخاباتی شان در شهرها و همین زابل مراسم مختلط دارند و  ادعای دیوار کشی در خیابان‌ها را به دیگران نسبت می‌دهند حال آنکه وزیر و همراهان خودشان در دهه 60 خواهان دیوارکشی در دانشگاها بوده‌اند که با مخالفت صریح مقام معظم رهبری در نماز جمعه آن سال ها مواجه شد.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل گفت: در شعارهای تبلیغاتیشان می‌گویند برای اسلام و برای دین آمده‌ایم آن وقت خبر می‌رسد که سند ننگین 2030 را مخفیانه امضا می‌کنند و به فکر حذف دین از جامعه را در سر دارند.
وی اضافه کرد: در استان سیستان و بلوچستان بنا به گفته خودشان حتی 5 کار مفید هم نکرده‌اند نه در سیستان و نه در بلوچستان، آن وقت چطور انتظار آن را دارند که رای بیاورند.
عمرانی افزود: مناظرات کاندیداها در صدا و سیما گویای آن است که دولت یازدهم از خود هیچ عملکرد قابل دفاعی ندارد و تنها با جوسازی ها و توهین ها قصد دارند اذهان عمومی را منحرف کنند.
وی ادامه داد: اصلح بودن آن است که ساده زیست باشند نه آنکه خود و وزاریشان در اشرافیت به سر ببرند، باید دور از فساد باشند.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل بیان کرد: عزیزان، بزرگواران با حضور حداکثری شما ان شالله دولت بعدی دولتی سرکار  بیاید انقلابی، دولتی سرکار بیاید که اقتصاد و معیشت مردم را جز اولویت‌های اصلی خود بداند، دولتی بیاید که شعار اسرائیل باید نابود گردد بر موشک‌ها را افتخار بداند نه مایه برهم زدن امنیت.
وی افزود: این امنیت سرتاسری در کشور را حضور شما مردم بزرگواران برقرار کرده نه چیز دیگر، هنوز مردم سیستان و بلوچستان در مشکلات اقتصادی و معشتی گرفتارند، هنوز ریزگردها مردم را آزاد می‌دهد، هنور حق آبه سیستان را با دیپلماسی خود حل نکرده‌اند، هنوز بازارها و گذرگاهای مرزی غیرفعال است اما ان شالله با انتخابی صحیح همه مشکلات رفع خواهد شد.
عمرانی گفت: اما آن چیزی که حل کننده مشکلات است، ایجاد روحیه انقلابی در بین مسئولان و مطالبه گری شما بزرگواران است، به نمایندگی از جامعه دانشگاهی و دانشجویان این را عرض می‌کنم که ان شالله با حضور حداکثری خود بتوانید بار دیگر نمونه امنیت را نمونه مردم سالاری دینی را به جهانیان نشان دهید.
انتهای پیام/
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 438504
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *