۰

فعالیت بیش از 4000 نیرو برای برگزاری انتخابات در 155 شعبه اخذ رأی در سراوان

فرماندار سراوان گفت: در این شهرستان بیش از 4000 نیرو مسئولیت برگزاری انتخابات را در 155 شعبه اخذ رأی بر عهده خواهند داشت.
فعالیت بیش از 4000 نیرو برای برگزاری انتخابات در 155 شعبه اخذ رأی در سراوان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،دوریش نارویی شامگاه دوشنبه در  جلسه شورای اداری شهرستان سراوان اظهار کرد: در آستانه برگزاری یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی کشور هستیم که ملت عظیم ایران اسلامی در روز جمعه 29 اردیبهشت برگ زرین دیگری با حضور و مشارکت حداکثری به ثبت خواهند رساند.
فرماندار سراوان افزود: در مجموع 953 داوطلب روستایی و 105  شهری در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان با هم به رقابت خواهند پرداخت گفت: رشد 30 درصدی ثبت نام شوندگان نسبت به گذشته نشان از رقابت نزدیک و ملموس تری برای کسب کرسی شورا خواهد داشت.
این مسؤول ادامه داد: در شهرستان سراوان بیش از 4000 نیرو مسئولیت برگزاری انتخابات را در 155 شعبه اخذ رأی بر عهده خواهند داشت.
فرماندار سراوان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری، حضور همه جانبه و حداکثری مردم در انتخابات را مهم برشمرد و بر اجرای قانون و صیانت و محور قرار دادن آرای مردم تأکید کرد.
وی ادامه داد: تمامی تلاش‌ها برای فراهم کردن بستر مناسب در راستای برگزاری انتخاباتی صحیح و سلامت همچون انتخابات سال گذشته با مشارکت بالا و سلامت کامل است.
نارویی همکاری و همراهی تمامی دستگاههای اجرایی در برگزاری انتخاباتی سالم، فراهم کردن بستر مناسب در شعب اخذ رأی توسط ذیربط و آمادگی حوزه اجرایی و اداری شهرستان و تقویت پایگاههای خدماتی در روز انتخابات را ضروری عنوان کرد.
فرماندار سراوان همچنین گفت: توانمندترین افراد از مدیران دستگاههای اجرایی و اساتید دانشگاه برای نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی انتخاب شدند تا ضمن صیانت از آرای مردم انتخاباتی سالم و بدور از تخلف داشته باشیم.
وی در همین راستا با بیان پیش بینی شعب اخذ رأی ویژه بانوان، مطابقت چهره با شناسنامه برای رأی گیری، جلوگیری از هدایت مردم روستا به شهر و شناسایی نقاط آسیب تأکید نمود.  
درویش نارویی در پایان سخنانش اجرای قانون و بی طرفی در انتخابات و فصل الخطاب قرار دادن قانون و تأکیدات مقام معظم رهبری در جهت صیانت از حق مردم را مهم برشمرد و توجه به رأی مردم را پیروی از ولایت و دموکراسی و افزایش مقبولیت و مشروعیت نظام دانست.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 438637
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *