۰

ارائه خدمات دولتی به اراضی متصرف شده ممنوع است

دادستان عمومی وانقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: ارائه خدمات دولتی به اراضی متصرف شده ممنوع است و این اقدام اهرمی برای پیشگیریت از تصرفات احتمالی است.
ارائه خدمات دولتی به اراضی متصرف شده ممنوع است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،به نقل از روابط عمومی دادگستری کل سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام علی موحدی راد در جلسه با فرماندار، شهردار و رئیس راه و شهرسازی شهرستان چابهار و اعضاء کارگروه حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی و رسیدگی به تصرفات روستای کمپ در سالن شهید بهشتی دادگستری سیستان و بلوچستان بر ساماندهی روستای کمپ در حریم شهر چابهار که قریب به 20 هزار نفر جمعیت در آن سکونت دارند و بیش از 3 هزار واحد مسکونی غیر مجاز در این حوزه احداث شده تاکید کرد.
وی افزود: خدمات آب و برق و امتیازات قانونی به جهت جلوگیری از هدررفت سرمایه های بیت المال به اراضی متصرف شده در روستای کمپ چابهار ممنوع و تنها کسانی که در طرح ساماندهی روستا همکاری کنند و مالکیتشان توسط راه و شهرسازی تاییدشود از خدمات آب و برق بهره مند خواهند شد.
موحدی راد بیان کرد: ساخت و سازهای غیر مجازی که در روستای کمپ در حریم شهر چابهار ساخته شده اندو در مسیر معابر و فضاهای عمومی هستند از دریافت هر گونه خدمات دولتی منع می شوند.
وی تاکید کرد: خدمات دولتی به کسانی که ساماندهی شده اند و مالکیت آنها مشخص شده است و در مسیرحریم رودخانه ها ،معابر و فضاهای عمومی قرار ندارند بلامانع است.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان ادامه داد: خدمات دولتی باید در اختیار شهروندان ایرانی که هویتشان احراز شده است قرار بگیرد و از هر گونه ارائه خدمات به اتباع بیگانه و افراد مشکوک التابعه در این منطقه جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات در مناطق ساماندهی شده روستای کمپ  اهرمی است برای پیشگیریت از تصرفات احتمالی افزود: تنها راه علاج جلوگیری از هرگونه پیشرفت سکونتگاه‌های غیر رسمی در حوزه چابهار و روستای کمپ بحث ساماندهی روستاست که توسط راه وشهرسازی و بنیاد مسکن در حال اجرا است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 438684
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *