۰

افزايش احساس مسئوليت شهروندان با اجراي طرح پليس افتخاري در نیکشهر

فرمانده انتظامي شهرستان نیکشهر گفت: با اجراي طرح پليس افتخاري، احساس مسئوليت شهروندان در زمینه برقراري نظم و امنيت ،افزايش يافته است.
افزايش احساس مسئوليت شهروندان با اجراي طرح پليس افتخاري در نیکشهر
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،غلامرضا بزی پیش از ظهر امروز در جلسه ای که به منظور برقراری نظم وامنیت در خصوص انتخابات، با حضور اعضا پلیس افتخاری برگزارشد، گفت: بی شک استفاده از ظرفیت مردمی دربرقراری نظم وامنیت صندوق های رای، ماموریت‌ها و اقدامات پلیسی پشتوانه کاملی برای حفاظت از حقوق شهروندی در اجرای قانون در جامعه است.
فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اعلام اینکه میزان امنیت ، به میزان مسئولیتی پذیری مردم در تولید امنیت بستگی دارد، گفت : در تولید امنیت همه اقشار جامعه باید نقش آفرینی کنند.
وی افزود :طرح پلیس افتخاری پلیس یکی از سرمایه‌گذاری‌های کلان و اثربخش نیروی انتظامی است که می توان به پشوانه آن، احساس مسئولیت شهروندی را افزایش داد.
بزی تصریح کرد: پلیس‌های افتخاری در هر منطقه به عنوان نمایندگان و سفیران نظم و امنیت از جانب مردم ان منطقه خواهند بود و در این راستا هرچه عملکرد پلیس افتخاری خوب و اخلاق مدارانه باشد موجب رضایت خاطر مردم عزیز و احساس امنیت پایدار در جامعه خواهد شد.
گفتنی است، به منظور توجیه و آموزش پلیس‌های افتخاری جذب شده در راستای ماموریت‌های پیش رو به ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها کلاس آموزشی برای این افراد برگزار شد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 438726
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *