۰

سوم خرداد روز مقاومت و پایداری ایران اسلامی است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: سوم خرداد روز مقاومت، پایداری و روز عزت ایران اسلامی و تجلی وعده مثبت الهی بر مومنان است.
سوم خرداد روز مقاومت و پایداری ایران اسلامی است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،صبح امروز  مراسم گرامیداشت سوم خرداد در حسینه عاشقان ثارالله با حضور مسؤولان برگزار شد.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه افزود: سوم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز ایران اسلامی و تجلی وعده مثبت الهی بر مومنان است.
محمد مارانی افزود: به یمن و برکت این پیروزی باشکوه کشورمان به رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری در پهنه مقابله با همه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل ایستاده و ره آورد این حضور مقتدرانه در تمام عرصه‌ها دیده می‌شود.
وی ادامه داد: از جمله دستاوردهای مردم و مسؤولان حضور مقتدرانه مقام معظم رهبری حضور، مردم در تمامی صحنه‌ها است و رخدادی که چند روز پیش در انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت نشات گرفته از پایداری و مقاومت بسیجیان است.
این مسؤول اضافه کرد: در سوم خرداد 61 خرمشهر، پاره تن مملکت به آغوش وطن بازگشت، بعد از 35 روز مقاومت خرمشهر به دست دشمن افتاد و بعد از 19 ماه اسارت سرانجام در سوم خرداد در ساعت 14 آزاد شد.
وی ادامه داد: رزمندگان ما در عملیات بیت المقدس موفق شدند با وجود 4 نوع مانعی که در منطقه وجود داشت، با تکیه بر صبر، استقامت، پایداری، ایمان، اخلاص و وحدت منطقه‌ای به وسعت بیش از 5 هزار کیلومتر را آزاد کنند و به پیروزی برسند.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با ایستادگی مقابل دشمنان اسلام به تکلیف خود عمل کردند و امروز ما تکلیف داریم مقابل توطئه‌های دشمنان بایستیم و این انقلاب را که با خون شهدا مستحکم شده حفظ کنیم.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 438953
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *