۰

لطفا ما را دریابید اینجا دمای هوا بالای 50 درجه سانتی‌گراد است

یک جوان نیکشهری خطاب به مسؤولان شرکت آب و برق در سیستان و بلوچستان گفت: لطفا ما را دریابید اینجا هوا بالای 50 درجه سانتی‌گراد است و اوضاع شبکه آب و برق مساعد نیست!
لطفا ما را دریابید اینجا دمای هوا بالای 50 درجه سانتی‌گراد است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،بنده یکی از هموطنان  ایران عزیز اسلامی در جنوب شرق کشور هستم، لطفا مارو دریابید، اینجا دمای هوا بالای ۵۰ درجه سانتیگراد است.
شهرنشینان عزیز و روستاییان زحمت‌کش شهرستان‌های سرباز، نیکشهر، قصرقند، فنوج، ایرانشهر و دلگان در این ماه مبارک رمضان به سختی گذران زندگی می‌کنند، لطفا مارو دریابید، اینجا اوضاع شبکه برق مساعد نیست!
 نوسانات پی در پی برق باعث خسارت به لوازم برقی مردم شده و مردم علاوه بر پرداخت فیش‌های نجومی برق، مبالغ هنگفتی را برای تعمیر لوازم برقی می‌پردازن.
یک کارگر ساده که هیچ، یک کارمند با حقوق هم نمی‌تواند در مقابل فیش های نجومی اداره برق ایستادگی کند،  در آمد اغلب  مردم  این منطقه کشاورزی است اما خشکسالی بیشتر از نیمی از نخلستانهای این منطقه را از بین برده است.
قنوات منطقه چند سالی است لایروبی و بازسازی نشده و کم آبی از دیگر معضلات کشاورزان این منطقه است، اداره برق هزینه‌ای را بابت بیمه لوازم برقی در فیش لحاظ میکند اما خسارت لوازم برقی را پرداخت نمیکند!
نیکشهر شش ماه یعنی از یک اردیبهشت تا ۳۰ مهرماه تعرفه گرمسیری نوع یک دارد درحالیکه گرما و افزایش دما از اسفندماه است امان مردم منطقه ما بردیده !
ستاد بحران کشور کی و چه وقت برای منطقه دلسوزی می‌کند خدا می‌داند! لطفا ما رو دریابید!
به گفته کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان، در تاریخ 9 خرداد ماه جاری کنارک با دمای 52.6 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهر کشور بود که بالاترین دمای ثبت شده در استان از ابتدای تاسیس ایستگاه‌های هواشناسی محسوب می‌شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 439218
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *