۰

اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی بر هرگونه تحرک گروه‌های معاند و تروریست در جنوب شرق

سخنگوی شورای تامین سیستان و بلوچستان گفت: اشراف اطلاعاتی در همه سطوح در این استان وجود داشته و هرگونه تحرک گروه‌های معاند و تروریست علیه امنیت منطقه و کشور در نطفه خفه خواهد شد.
اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی بر هرگونه تحرک گروه‌های معاند و تروریست در جنوب شرق
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،علی‌اصغر میرشکاری امروز  در زاهدان اظهار کرد: با اقدامات به موقع جامعه امنیتی به ویژه سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات، نیروهای انتظامی و مرزبانی، توطئه تروریستی‌ها در تهران خنثی شد.
سخنگوی شورای تامین سیستان و بلوچستان افزود: علما و روحانیون سراسر کشور به ویژه سیستان و بلوچستان نیز یکپارچه و متحد این حادثه مذبوحانه را محکوم کرده و از عاملان ارتکاب آن برائت جستند.
این مسؤول ادامه داد: خوشبختانه با همکاری بسیار خوب روحانیت، معتمدان و سران طوایف اهل سنت در این استان و هوشیاری جامعه امنیتی از جمله سپاه پاسداران، اداره کل اطلاعات، مرزبانی و انتظامی، هیچ یک از افراد و عوامل حوادث تروریستی در تهران مربوط به این استان نمی‌شوند.
معاون امنیتی - انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مردم این استان مسلمانان ایرانی هستند که همواره عشق به ایران، وطن‌پرستی، تولید امنیت، وحدت و همگرایی در برنامه‌های آنها از گذشته تاکنون وجود داشته است.
این مسؤول ادامه داد: اشراف اطلاعاتی در همه سطوح در این استان وجود داشته و هرگونه تحرک گروه های معاند و تروریست علیه امنیت منطقه و کشور در نطفه خفه خواهد شد.
دبیر شورای تامین سیستان و بلوچستان تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با تلاش‌های شبانه‌روزی، قرارگاه منطقه‌ای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشراف در منطقه جنوب شرق، نیروی انتظامی و مرزبانی و همه و همه برای امنیت منطقه تلاش‌های مضاعفی را انجام می‌دهند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 439567
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *