۰

طرح بیمه صنعتگران شناسه‌دار در سیستان و بلوچستان

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: طرح بیمه صنعتگران شناسه‌دار با تصویب مجلس شورای اسلامی در این استان نیز انجام می‌گیرد.
طرح بیمه صنعتگران شناسه‌دار در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،در گذشته تعداد حدود 720 نفر صنعتگر در سیستان و بلوچستان تحت پوشش بیمه صنعتگران شناسه دار صنایع دستی قرار گرفتند اما از شهریور 93 تاکنون به دلیل توقف اجرای طرح نتوانستیم صنعتگران بیشتری را تحت پوشش بیمه قرار دهیم.
معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به تعداد زیاد صنعتگران در سیستان و بلوچستان، نتوانستیم از این فرصت بهره لازم را ببریم و صنعتگران زیادی را بیمه کنیم و این به دلیل ناگاهی اکثر صنعتگران نسبت به مزایای این نوع بیمه، عدم رغبت آنها و نیز پراکندگی آنها در روستاهای استان بود که متاسفانه با تلاش معاونت صنایع دستی استان، نتوانستیم از این فرصت به طور مطلوب استفاده کنیم.
این مسئول ادامه داد: از سال 93 تاکنون پیگیری‌های زیادی در این زمینه شده است که امسال این پیگیری و تلاش‌ها به ثمر نشست و نمایندگان مجلس  شورای اسلامی طرح بیمه شدگان شناسه دار را دوباره تصویب کرد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم صنعتگران سیستان و بلوچستان از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و با توجه به شناختی که پیدا کردند نسبت به بیمه خود اقدام کنند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 439642
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *