۰

دبیرستانهای دانشگاه خاش نیازمند توجه ویژه مسئولان و خیران/ نه سال فعالیت در مکانهای استیجاری

رئیس دبیرستان دانشگاه پسرانه شهرستان خاش گفت: نه سال از فعالیت مداوم دبیرستانهای دانشگاه دخترانه و پسرانه این شهرستان می گذرد اما این مکانها در فضای استیجاری فعالیت دارند.
دبیرستانهای دانشگاه خاش نیازمند توجه ویژه مسئولان و خیران/ نه سال فعالیت در مکانهای استیجاری
به گزارش خبرنگار سرويس اجتماعي تفتان ما، نعمت الله رحیمی در نشست صمیمانه مطبوعاتی با اصحاب رسانه و فعالان عرصه مجازی خاش بیان کرد: برای رفع مشکلات خود به شدت به حمایتهای گسترده خیران و مسئولان نیازمند هستیم و معتقدیم اگر به نیازهای ما توجه نشود در تربیت فرزندان مردم به موفقیت چندانی دست پیدا نخواهیم کرد.   وی ادامه داد: علیرغم داشتن مشکلات مالی فراوان در هر ماه باید رقمی بین 12 تا 20 میلیون ریال برای اجاره 2 مکان پسرانه و دخترانه دبیرستان دانشگاه در خاش بپردازیم که این موضوع برای ما هزینه سنگینی دارد.
رحیمی با تاکید بر اینکه برای حمایت دانش آموزان دوردست روستایی و محروم نیازمند خوابگاه می باشیم افزود: استفاده از دبیران مجرب و امکانات و تجهیزات برای ارائه آموزشهای نوین مستلزم همکاری و مشارکت مسئولان، خیران و دلسوزان جامعه است که امیدواریم همه اقشار جامعه دست ما را بگیرند.   رئیس دبیرستان دانشگاه پسرانه خاش افزود: در سال تحصیلی 95 - 96 افزون بر 230 دانش آموز دختر و پسر زیر پوشش دبیرستان‌های دانشگاه خاش قرار گرفتند. وی گفت: در صورت استقلال دانشکده صنعت و معدن و دبیرستانهای دانشگاه در این شهرستان و اختصاص اعتبارات ویژه به این مراکز خدمات خوبی در مباحث آموزشی به دانش آموزان ارائه می شود.
این مسئول یادآور شد: فضای آموزشی دبیرستان دانشگاه پسرانه این شهرستان بعد از گذشت چند سال حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رحیمی گفت : از سوی دولت باید ردیف بودجه ای برای تکمیل آن اختصاص یابد و از خیران نیز انتظار داریم در این موضوع برای رفع نیازهای آموزشی این منطقه پای کار بیایند.
رئیس دبیرستان دانشگاه پسرانه خاش گفت: در سال تحصیلی جدید با شرایطی متفاوت فعالیت های خود را شروع می کنیم و تصمیم بر این است که به جای مهرماه فعالیت های آموزشی از شهریور ماه شروع و در مهلت باقی مانده برای تقویت کلاس ها و جبران کمبودها برنامه ریزی کنیم.
وی تقویت ورودی ها به دبیرستان دانشگاه و شناسایی دانش آموزان نیازمند و کمک به پرورش استعدادها را از دغدغه های مهم مسئولان دراین مرکز آموزشی عنوان کرد.   انتهای پیام/  
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب: 439933
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *